Monclerjas vlek gemaakt

Hoi Meiden,

Ik heb laatst een Moncler jas gekocht, het is het model Lans. Nu heb ik (geen idee hoe) blijkbaar een vlek veroorzaakt aan de bovenkant van het jasje. Ik weet dat ik de jas moet stomen maar dat lijkt me onnodig voor een miniscuul vlekje?

Heeft iemand hier ervaring mee? En misschien een bruikbare tip?

Alvast bedankt!

Ik ben bang dat je hem alleen nog maar in de vuilnisbak kan gooien.

Dankje voor de enorm bruikbare tip.

Er is zo’n site met ‘oma geeft raad’ mischien dat daar wat tips op staan om vlekken te verwijderen?

Ik heb gekeken maar kan er niet een specifieke tip voor jassen vinden. In ieder geval, bedankt voor je tip!

Zou je een foto kunnen maken?

Als het toch maar een minuscuul vlekje is maakt het niet zo veel uit toch?

A lighter and some gasoline should do the trick. :slightly_smiling_face:

Hahahaha

Wat is het voor vlek, make-up? En anders zou ik hem echt laten stomen. Het is waarschijnlijk een ontzettend dure jas dus dat zou ik er wel voor over hebben.

Ik heb geen idee wat voor vlek het is, de jas is taupe en het vlekje is een beetje grijs/zwart. Het is ook niet super groot, maar ik vind het gewoon zonde als er zo’n vlek op zit. Denk dat ik 'm inderdaad maar laat stomen!

Soms wil witte tandpasta erop en dat in laten drogen.
Dan met een doekje of tandenborstel die nat is de tandpasta eraf schrobben.

Ik heb wel eens jus en spaghetti vlekken uit m’n kleding gekregen daarmee.

ga niet zomaar wat doen als je niet weet wat het is, straks maak je het erger@!! :flushed:

Ja dat is niet zo slim van je (:

Doe normaal, als je het antwoord al weet (stomen), waarom vraag je het hier dan?

Ze heeft gewoon wat extra hulp nodig, en stomen kost best veel geld, dus doe zelf maar even normaal (:

Jij geeft ook zo’n enorm slimme tip.

Als je hem draagt krijg je er ook vlekken op. Dus en als het zo klein is moet het toch geen probleem zijn?
Maar stomen werkt wel.

Dat is geen tip , maar een feit.