moisturizer

Hey!

Ik weet eigenlijk niet zoveel over moisturizers, maar ik lees soms iets erover.
Kan iemand deze vragen beantwoorden?
-Wat is het verschil tussen een moisturizer en een dagcreme?
-waar kun je goede goedkope moisturizers kopen?
En klopt het nou dat getinte moisturizers een soort van vervanging kunnen zijn voor foundation (als je niet zoveel ‘dekking’ nodig hebt) ?

moisturizer is gewoon het engelse term voor creme
in etos kun je goede cremes kopen zoals nivea

en ja getinte moisturizers zijn een soort vervanging voor foundation in dat geval

Moisturizer is toch vochtinbrenger?

Moisturizer is toch vochtinbrenger?

oh wacht
heb t even goed opgezocht:

Dagcrème is een crème die je elke dag opdoet om je huid te voeden en te beschermen tegen invloeden van buitenaf (en heeft vaak een zonnefactor). Moisturizer is een crème die je niet per se elke dag gebruikt om je huid te ‘moisturizen’. ‘Moist’ is Engels voor ‘nat’ of ‘vochtig’. Een moisturizer is dus een speciale vochtinbrengende crème, ideaal voor meiden met een hele droge huid.

http://www.misslipgloss.nl/moisturizer/

Oke, thankyou!
Weet je ook misschien goede getinte moisturizer behalve die van nivea?

ik heb wel het idee dat ze in het engels toch de term ‘moisturizer’ gebruiken voor dagcreme. ik hoor ze in video’s en dergelijke altijd over moisturizer praten, en nooit over ‘daycream’ of hebben ze een ander woord voor dagcreme?

heb dat ook even voor je gezocht±

Revlon Age Defying Light Makeup with Botafirm for Every Skin.

Winner of the Best Tinted Moisturizer in 2005, Revlon has designed a near perfect product. Offering strong SPF 30 protection, it’s also non-pore-clogging and designed for sensitive skin. Best of all, it’s sweatproof, making it ideal for summer wear. It visibly firms skin, reduces the appearance of fine lines, and conceals blemishes without looking heavy. If you love to look natural and not overly made-up, Revlon’s tinted moisturizer is the way to go. Give it fourteen days and you’ll never go back to your old foundation.

daar zeggen ze day cream als het goed is… met een spatie ertussen

het is btw handiger om bij douglas ofzo, even een paar te gaan testen op je eigen huid…
kijken of het goed dekt en fijn aanvoelt…