Moisturizer

Hey,
Ik zoek een goede moisturizer voor mijn huidtype. Ik heb namelijk een hele verwarrende huid. Mijn huid is echt zo droog als hout, vervelt constant, iedereen die het aanraakt schrikt er zelfs van maar welke crème of product ik er dan ook op gebruik, ik krijg meteen puisten. Ik heb laatst een foundation geprobeerd op een stuk van mijn gezicht, en jahoor, een dikke puist op die plek. Ik ben echt bang om wat te gebruiken op mijn gezicht. Olie-vrije moisturizers leken me wel wat maar die zijn zo onwijs duur, ik vraag me af of er niet wat goedkoper is waar jullie vanaf weten? Iets dat goed werkt tegen een droge huid maar ook geen puisten veroorzaakt. Bedankt!!

Hoii ik gebruik de moisturizer van therme die vind ik heel fijn, ik heb ook best wel last van puistjes en daarvoor helpt van de Kruidvat de young pure lijn heel goed bij mij. Xx

Pcle crème is echt de beste, sinds ik die gebruik zijn de drogere delen van mijn gezocht een stuk minder droog en rood en ik krijg er geen puistjes van, gebruik het nu bijna een jaar en ben er nog steeds zo blij mee, krijg alleen nog een puistje als ik ongesteld ben maar dat zijn hormonen, en verder dus nooit meer

Is van biodermal, best duur maar het is heel vaak in de aanbieding bij kruidvat of etos