moisturizer

heee, ik ga vanmiddag op pad voor een moisturizer, maar wat doet een moisturizer precies? en wie van jullie heeft er 1? zo ja, van welke winkel +merk? en moet je de moisturizer ook opdoen voordat je de zon ingaat? xx

als het goed is is een moisturizer een vochtinbrenger, dus goed tegen droog haar. Ik weet niet precies in welke vorm je het bedoelt, als masker dat je uitspoelt of als product dat je laat zitten? Ik heb er wel een van de afroshop, die heet daily doctor en is een soort olie achtig spul en super fijn krijg er mooie krullen van.

Ik denk dat het nooit kwaad kan als je de zon in gaat om moisturizer te gebruiken, want je haar kan altijd droog worden van de zon :slightly_smiling_face:

ik dacht dat een moisturizer voor je gezicht was?

ja het kan ook voor je gezicht hoor. maar voor de duidelijkheid zou ik dat even dagcreme of creme noemen. ik heb die van essence? zit geen spf in ofzo (wat tegen de zon beschermd) als je de zon in gaat zou ik toch gewoon zonnebrand opdoen.

Je hebt veel verschillende soorten moisturizers, dus ik zou het even in de winkel vragen. Of je kan even op internet zoeken welke het beste zijn.

Het product dat ik beste vind is: Philosophy, Hope In Jar. Deze is alleen wel erg prijzig.

haha ik daht idd ook dat moisturizer voor je haar was