Mogelijk?

Ik heb sinds ongeveer een maandje een eigen blog alleen ik gebruikte foto’s van het internet maar ik gebruik liever gewoon foto’s die ik zelf maak. Nu wil ik niet dat ze er super bagger uit zien alleen het enige probleem is dat ik alleen mijn mobiel heb (met 5 mega pixel) om foto’s mee te maken en ik heb gewoon echt geen geld om een goede camera te kopen… Ik vroeg me af of het mogelijk is om met een mobieltje mooie en een beetje professionele foto’s te maken en hoe dat moet? Want ik had al begrepen dat het niet makkelijk is om gelijk in 1 keer prachtig mooie foto’s te maken maar dat er echt een soort technieken zijn. Of zijn er misschien apps die je foto’s er mooier uit laten zien en dan bedoel ik niet echt alleen effecten maar dat je op 1 ding kan focussen en de achtergrond een soort van kan laten vervagen

ik hoop dat iemand me kan helpen!

-xxx- :kissing:

Misschien een digitale camera gebruiken IPV een DSLR?

Speaking of, mijn camera is nu naar Nikon Repair en misschien moet ik maar even kijken of ik een DC kan gebruiken D:

Sowieso proberen in goed licht foto’s te maken zodat alles duidelijk is. Niet teveel licht maar zeker niet te weinig.

vsco cam is een hele fijne app. Maar meet een mobiele telefoon krijg je nooit zo’n professionele uitstraling van je foto’s als met een camera. Ik zou zeker gaan sparen voor een compacte camera of spiegelreflex. Iedere maand een vast bedrag wegleggen zo heb ik ook mijn eerste spiegelreflex bij elkaar gespaard.

Ik wil ook voor een camera sparen maar ik krijg maar 14 euro per maand, ben al opzoek naar een baan, en er zijn nog best veel dingen die eigenlijk belangrijker zijn zoals kleding en ik moet nog dingen hebben voor mijn kamer te versieren en aangezien een spiegelreflex camera mega duur is duurt het denk ik nog wel even… =/

Kan je niet van een vriendin of je ouders een camera lenen?

Ik wou net zeggen: tot die tijd de camera van je ouders lenen?

Ik heb gevraagd of ik de camera van mijn moeder mocht lenen alleen toen liep ze weg dus ik zal t wel nog een keertje vragen xD