Mogelijk dat ik zwanger ben?

Hee, ik loop nu al een paar dagen te stressen dus ik bedacht me om toch maar even een topic te openen zodat ik een bevestiging heb.

Ik heb ongeveer 3 weken geleden seks gehad, dit was veilig met een condoom. Ik heb na de tijd ook gecontroleerd omdat ik die stomme dingen niet vertrouw (reden dat ik nu de pil heb maar moet wachten tot ik ongesteld word)

Ik ben nu alleen al bijna een week te laat, ik snap er helemaal niks van.
Is het mogelijk dat ik dan tóch zwanger ben? Ik raak gestresst door alle horror verhaaltjes die op het internet staan dat het wel mogelijk is en blablabla, maar hoe dan als je het veilig gebruikt?

Verder durf ik ook eigenlijk geen test te halen omdat ik echt bang ben voor die uitslag

Hier is een algemeen topic voor.

Kans is er, haal gewoon een test joh :’) Liever een test en er op tijd bij zijn.

O niet gezien ik heb dit account net aangemaakt speciaal voor dit, alleen wil graag een duidelijke reactie en die krijg je meestal in die grote topics niet

O en wat ik vergeten ben te melden: Ik ben gisterochtend echt een mini mini mini beetje bloed verloren 2 druppeltjes maar daarna niets meer? Das toch raar?

En ten slotte: hij haalt hem er altijd voor dat hij komt eruit omdat ik dat liever heb, dus het is toch raar dat ik nogsteeds niet ongesteld ben? De kans is echt minimaal maar alsnog ben ik een week overtijd

Als het condoom niet gescheurd is en hij verder niet met z’n lul in je is geweest kan je niet zwanger zijn. En je menstruatie kan ook uit blijven door de stress.

Ik geef juist liever antwoord in het algemene topic.

Als je aan de pil bent raad ik je aan om je stopweek niet te verlengen, want dan ben je hoe dan ook onveilig. Daarbij is de enige manier om zeker te weten of je zwanger bent toch echt een testje doen. Het kan ook zijn dat je gewoon een menstruatie overslaat, dat komt wel vaker voor bij pilgebruikers.

Voortaan dit soort vragen in het algemene topic.

Algemeen topic.