moet mee

heey in de kerstvakantie moet ik mee gaan logeren met mn ouders en zusjes en dan gaan we naar museums enzo weet iemand hoe ik het leuk kan maken want ik moet persee mee en ik vind die dingen niet egt leuk
iemand tips??
xxx

Musea zijn best leuk, als je je maar positief instelt.

Hmm sorry heb geen idee… zie dit maar als een up (:

Gewoon gaan, het wordt vast leuk.

Ik ga helemaal niks doen deze kerstvakantie :’)

maar we gaan egt super vaak naar museas en dan is er niet om te doen behalve foto’s maken ofzo =(
Thanks voor reacties

Vraag eens of jij een museum uit mag kiezen. Of ga naar Nemo of een ander 'doe’museum.

Dan ga je in een hoekje van het museum zitten met een tijdschrift en muziek in je oren.

Of je vraagt aan je ouders of jullie misschien wat anders kunnen doen naast het bezoeken van musea.

Media museum

Misschien kan je zelf een leuk musea opzoeken op internet en vragen of je ouders daar ook heen willen. Er zijn best leuke musea’s hoor.

Musea of museums. Niet musea’s of iets.

Maar goed, er zijn inderdaad best leuke musea, zoals Beeld en Geluid in Hilversum. En het heeft inderdaad ook met je instelling te maken, probeer gewoon te bekijken wat er in het museum staat.

vind je het niet gezellig met je zusje :slightly_smiling_face:? misschien mag je een vriendin meenemen ofzo!

Stel zelf een museum voor dat je wel leuk lijkt?

Als je toch zusjes hebt is het dan niet leuk om naar een ‘mode’ museum te gaan?

Vraag of jij en je zusje een museum mogen uitzoeken. EN verder moet je je gewoon een beetje positief instellen, van te voren zo negatief zijn is misschien helemaal niet nodig :wink:

Je stelt je enorm aan.

Er zijn heus wel leuke musea.

Bedankt

After a meeting Coach Factory Storeon the cathedral’s steps of the free-for-all governingChanel Handbags body for the London protest,Coach Outlet a group of Americans from the encampment Louis Vuittontook the subway to Grosvenor Square, site LV Outletof the American EmbassyCoach Outlet. There, flourishingCoach Outlet their passports,Coach Outlet the Americans unfurled a banner that read “They cannot evict an idea.”