Moet k me zorgen gaan maken?

heeii,
Vanmiddag deed k een spel op school, en dan moet je als de muziek uitgaat allemaal in een hoepel gaan zitten, heet skill drive.

maargoed.
De muziek ging dus uit, en iedereen rende naar zn hoepel, ik ging zitten. Iemand wilde over me heen springen, maar struikelde, en viel vol op me hoofd, waardoor mn hoofd naar links klapte.
k heb de hele dag hoofdpijn gehad en misselijk en duizelig.
Nu is dat misselijk en duizeligheid een beetje weggetrokken, maar k heb hartstikke pijn in mn hoofd en nek.
En k kwam er net achter dat mn nek best wel dik is.

Moet k me zorgen maken of trekt t wel weg?
x

Ik zou er nog even een dagje tegenaan kijken, als je het dan niet vertrouwt even naar de eerste hulp/dokter gaan :slightly_smiling_face:

Heb je al ijsblokjes op je hoofd gedaan?
Dat helpt tegen de zwelling.

Ga vannacht gewoon goed en lang slapen, en kijk het morgen aan. Als je het niet vertrouwt, kun je altijd de dokter bellen.

inderdaad even kijken hoe het morgen is, en als het dan nog niet beter is wel naar de dokter gaan

Lijkt op een licht hersenschudding. Ga vooral niet lang slapen, maar zet je wekker om de twee, drie uur. Als je namelijk een hersenschudding hebt moet je er voor zorgen dat je niet te diep slaapt!

Voor alle zekerheid morgen meteen naar de dokter gaan

Even naar de huisarts!

Ff vragen aan je moeder en anders idd de dokter bellen .

ik denk een lichte hersenschudding ik zou sowieso even langs de dok gaan

Okay, en dat met mn nek?

kijken hoe het er morgenochtend uitziet en als je nog steeds veel last hebt even langs de dokter gaan.

Haaajjj,
Ik heb nogsteeds hele erge hoofd en nekpijn, en ben weer misselijk,
Alleeen mn nek is minder dik.
k ga wel een paracetamol nemen en meenemen naar school…
M’n dokter is er namelijk niet vandaag, dus ga k waarschijnljk morgen
x

Probeer eens 'n glas melk te drinken?
Als je dat uitkotst, heb je vast 'n hersenschudding. 'T klinkt toch als 'n hersenschudding…En ga zo snel mogelijk naar de dokter.

Naar de dokter, probably een hersenschudding. Ik wéét dat je nu op school bent maar dat is gewoon dom. Bij een hersenschudding moet je juist rust houden.

Ga naar de dokter! Direct!

Heeii,
Ik ben naar de dokter gegaan en k heb geen zware, maar ook geen lichte hersenschudding, maar ertussen in…
Allemaal hartstikke bedankt voor jullie advies om naar de dokter te gaan want anders had k nooit gegaan
Xxx