Moet je in het ziekenhuis verblijven als je 10 vingers hebt gekneusd?

8 - 10 vingers*

Ja of Nee?

• Je kunt toch niks meer zelf doen dan? aankleden eten drinken tanden poetsen etc etc

Nee. :")

Vertel me nou alsjeblieft WAAROM WIL JE ZO GRAAG IN HET ZIEKENHUIS LIGGEN?

Dat lijkt me niet he

ik denk het niet. Ik heb een vrouw met twee gebroken armen het zkh uit zien lopen. Dan kan je ook niet veel.

Btw … in het ziekenhuis gaan ze je ook niet voeden en je tanden voor je poetsen enzo hoor.

Nee

nee
dat kan alleen als je ze eraf snijdt

Wil ik niet ?

Nee? Wat grappig, gister wou je dat nog wel!

nee tuurlijk niet.
wel als je je benen eraf zaagt
dit is niet aan te raden

wil je niet? mijngod

ik heb hier echt geen woorden voor

Nee. Oetlul.

Nee. Mijn moeder bleef niet eens in het ziekenhuis na een chemo kuur.
Ik vind dat je je oprecht moet schamen aangezien dit je tweede topic is over hoe je in het ziekenhuis terecht kan komen.

Nee, natuurlijk niet.

Nee, ik had 2 gebroken armen en ik ging ook gewoon naar huis.

Ze vertrouwen erop dat je ouders etc je wel helpen.

:’)

Is dit weer diezelfde?

Je weet dat je met 10 gekneusde vingers ook geen achterlijk gs topics meer kan openen he? :wink:

‘‘Een nagebootste stoornis is een psychische aandoening waarbij de patiënt zichzelf of anderen bewust letsel toebrengt of ziektebeelden fingeert om aandacht te krijgen. In tegenstelling tot simulatie is de motivatie van diepgaande psychologische aard en niet uitsluitend materieel of rationeel. Er zijn bijvoorbeeld mensen die graag de rol van patiënt spelen of zich alleen in zorgcentra of ziekenhuizen thuis voelen. Men spreekt dan ook wel eens van ziekenhuisverslaving. Er is dus geen externe bekrachtiging voor het gedrag. De gedragingen van de patiënt zijn opzettelijk, vrijwillig en doelbewust, maar hij heeft er geen controle over, het is eerder compulsief. De patiënt weet wat hij doet, maar niet waarom. Verder moet er onderscheid gemaakt worden met een somatoforme stoornis waar de klachten niet bewust of vrijwillig worden nagebootst.’’

Zoek hulp