Moet ik wel naar school of toch niet

Ik heb een beetje last van mijn buik , maar vandaag gaan we ook fietsen wat ik niet kan dus moet ik toch naar school of toch maar gewoon thuis blijven
Ik moet echt leren fietsen!!

nou je zegt het zelf al; je moet leren fietsen (wtf?) en dus ga je gewoon naar school. wanneer je bezig bent gaat de buikpijn misschien wel weg. als het echt niet gaat ga je naar huis.

Is het bui griep dat zo pin doet of maar buik pijn of ongesteld dan kan goed bij voorstellen.

ja maar ik kan het dus niet en tijdens gym gaan ze vandaag fietsen

van ongesteldheid maar het doet wel pijn :flushed:

Je kan niet fietsen? Hoe kan dat nou?

Heb nooit echtt mijn kindertijd gehad altijd was mijn moeder ziek en lag ze in het ziekenhuis waar wij dus heen gingen

Wat aspirines erin, en leren fietsen.

Je krijgt tabletten extra voor de ongesteldheid en die werken super.
Gewoon naar school gaan, je kunt toch niet iedere maand thuis blijven daarvoor.

^ Ik heb ook speciale tabletten… Ben even de naam kwijt.
Als het echt niet gaat, moet je niet gaan. Aangezien je ook moet fietsen.

Ben je bang om te leren fietsen? Want om ‘een beetje buikpijn’ thuisblijven is een slap excuus.
Maar goed, tegen ongesteldheidskwalen werkt aleve feminax fantastisch, maar als je dat niet in huis hebt kan ibuprofen ook goed werken! Dus gewoon naar school.

Voor een beetje buikpijn zou ik niet naar school gaan
waarom blijven mensen tegenwoordig al zo snel thuis als ze gewoon buikpijn ofzo hebben -.-
dat vind ik zo slap.
Ik zou het in ieder geval proberen… en dan merk je vanzelf wel of het echt niet gaat. dan kan je je altijd nog ziek melden.
ik vind dat je het moet proberen voor dat je meteen gaat zeggen dat je ziek bent. dat is zo een makkelijke uitweg

Misschien heb je wel buikpijn omdat je zenuwachtig bent voor dat fietsen? Waarom neem je je gymleraar niet even apart om hem uit te leggen dat je er mee zit? Misschien kan hij je wel helpen en wil hij het je leren!

Nouja voordat ik aan de pil was kon ik soms niet meer recht lopen van de buikpijn, dan meldde ik me ook ziek.

Ik ben nooit aan de pil geweest maar ik heb soms hetzelfde probleem.

Het ligt er dus maar net aan hoe erg het is…

Weet je zeker dat je niet schoolziek bent voor het fietsen?

hoebedoel je schoolziek?

spring op de fiets, en trappen maar! :stuck_out_tongue: kan niet moeilijk zijn toch? :wink:

Ligt eraan hoe erg je buikpijn hebt, maar als je het overweegt vanwege het fietsen zou ik sowieso wel gaan. Anders leer je het nooit en blijf je er tegenop zien.
Als het echt niet gaan kun je altijd terug naar huis gaan.

Dat je zo tegen school opkijkt dat je ziekteverschijnselen krijgt.