moet ik weer tegen hem praten?

Hooi iedereen,

Laatste tijd praatte en sinds paar dagen smste ik met een jongen. We wouden afspreken ( dat was dinsdag avond) maar hij kon niet meer. We noemden elkaar liefjee en alles, de volgende dag was er bevrijdingsfestival… en we hebben 1 woord tegen elkaaar gezegd veder niks…

wat nu?

groetjes,

gewoon met hem praten? Hij kan er niks aan doen dat hij niet kon…misschien was hij verlegen bij bevrijdingsfestival.

Ik denk dat hij gewoon verlegen was :slightly_smiling_face:
Wat zegt hij anders?

waarschijnlijk verlegen. gewoon weer praten, hij heeft niks fouts gedaan toch?

Mee eens.

Ik denk indd gewoon verlegenheid, gewoon lekker blijven praten

hihi oke! dank jullie wel!

Ik weet niet of die dat liefje enzo via sms zei maar ik had zelf eerder dat als ik dat deed ik niet meer durfde in real life daarom doe ik dat nu dus ook niet weer.
Maar ik zou gewoon gaan praten!:smiley:

Good luck…

okee ik zal weer met hem proberen te praten:P haha telkens als ik online kwam praatte hij gelijk maar nu niet meer ;( hahahxd hallo hij is 17! :stuck_out_tongue:

ik schaam me op een of andere manier… ik weet niet ik durf niet meer te praten …

ik zal het toch doen, straks durft hij ook niks meer, en dan zit je in zo’n rare situatie.

ja oke, ik zal afwachten tot dat ie weer online is en zal dan is een keer met hem afspreken

haha dat had ik ook met koninginnedag!
mijn crush was er, en ik durfde echt niet naar hem toe.
hij is dan ook 5 jaar ouder.
maarja toen stond hij ineens voor me, en ging ik met hem xd
nu ga ik met hem afspreken ofzo :slightly_smiling_face:

ontopic. het is dus waarschijnlijk verlegenheid, misschien moet jij de eerste stap echt zetten?

jaa ik denk het ook! miss word ie dan wel wat losser enzo… of hij schaamt zich omdat ik 14 ben?

ik denk dat dat het niet is, als hij zich schaamtvoor je leeftijd had ie geen contact met je gemaakt. :grin:

Hij schaamt zich vast niet voor je leeftijd! Ik zou hem gewoon weer aanspreken, hij was vast verlegen.

vooral praten, anders denkt hij dat jij HEM negeert en gaat hij jou ook negeren. krijg je weer zo’n rare situatie.

Er zit even geen initiatief meer in.
Je moet wel blijven praten wil je schot in de zaak houden.
Mocht hij dan geen gehoor geven, dan weet je genoeg.

ja ik heb al wel tegen hem gepraat mij hij reageerd niet echt spontaan terug ofzo:P hoe die eerder deexd maarja dan maar niet !