Moet ik wat zeggen of niet?

Bedankt!

Vertellen. Beetje lullig als hij erachter komt van 'n ander. Dan is het drama nog groter.

Stom, als je echt zo dronken was en dan met iemand anders gaat zoenen… Hoe leuk vind jij jou date eigenlijk?
Maar, sowieso vertel het hem!

Gewoon vertellen aan je date wat er gebeurt is en zeggen dat je dus niet zeker weet of er iets gebeurt is.

Als ik met iemand date, dan zoen ik eerlijk gezegd wel vaker met andere. Het ligt er natuurlijk wel aan hoe serieus je met die gene bent en hoe leuk je hem vind!

Ik vind dat als je date, maar je wel met andere jongens zoent, hem een beetje valse hoop geeft. Ik vind het in elk geval triest.
En ik moet zeggen, als je ver heen was, ken je er verder niet veel aan veranderen. Behalve natuurlijk gewoon je grens kennen hé. Want ik denk niet dat je dit nog een x wilt mee maken, terwijl je echt in een relatie zou zitten.

Buiten dat zou ik het maar gewoon geloven en vertellen aan je date.

-

Lekker respectloos tegenover je date!

Ik vind het eigenijk altijd beetje zo’n bullshit verhaal als mensen zeggen dat ze een zoen of seks niet meer kunnen herinneren… Ik geloof dat eigenlijk nooit. En ik vind het ook respectloos tegenover de jongen waar je mee date, als je zo dronken wordt en iemand anders zoent, vind je hem ook niet leuk genoeg.

Ik snap je wel hoor, kan gebeuren. Alleen wel zuur dat het met een vriend van je date is. Als je laat zien dat je er écht spijt van hebt en het zelf zegt, denk ik niet dat hij er een groot probleem van kan maken. Het is niet netjes, maar jullie hebben nog geen relatie :slightly_smiling_face:

-

Hoeveel heb je uberhaupt gedronken? Hoeveel ik ook drink, als ik met iemand zoen weet ik dat de ochtend erna altijd nog

-

Haha herken het probleem, maar ik denk dat je er wel vanuit mag gaan dat het een grapje is. Kan je helemaal niks meer van die avond herinneren of ben je alleen kleine stukjes vergeten?

Als jij zo dom bent om je helemaal lam te zuipen en dan niet meer wat je doet, vertel het die jongen dan eerlijk. Weet die ook meteen hoe leuk je hem vind.

Ik heb je een pb gestuurd.

Ik zou het niet vertellen als je het niet zeker weet. Tegen mij is ook wel eens gezegd dat ik met iemand had gezoend toen ik dronken was en achteraf bleek dat gewoon een grote grap.

Daarbij, jullie hebben pas een date gehad. Tenzij jullie hebben afgesproken dat je niet met anderen mag zoenen mag jij gewoon met anderen zoenen. Daten is niet het zelfde als verkering.