Moet ik vragen om af te spreken?

Hey!
Ik heb al ongeveer 2 maanden dagen contact via snap en dm met een jongen uit mijn klas. In de klas praten we echt nooit, we zitten allebei in andere vriendengroepjes. Maar via snap en dm zijn we heel gezellig met elkaar! Nu wil ik eigenlijk met hem afspreken maar ik durf het niet te vragen en ook ben ik niet zeker of hij niet ook contact heeft met iemand anders… dus help me out!

Gewoon wel vragen. Het geeft duidelijkheid en het zou toch zonde zijn dat jullie beiden niet durven vragen en het daardoor nooit wat gaat worden.

Ik was eens verliefd op een droomman. :smiling_face_with_three_hearts: Ik durfde 6 maanden later pas initiatief te nemen. Wat bleek, hij was toen ook verliefd op mij en had heel graag met mij wat willen beginnen. We hebben beiden nooit wat gezegd. Nu was het moment voorbij. Gevoelens waren weggezakt en er was een ander meisje die hij nu ook wel interessant vond. Ik vraag me nog steeds af wat ik heb laten lopen en hoe anders mijn leven had kunnen zijn.

Ik heb ook wel eens initiatief genomen en die jongen voelde helemaal niks voor mij. Auw! Jammer en door. Dat hoort er ook bij.

helemaal eens! je kunt ook super laagdrempelig afspreken als hij tochin je klas zit, keertje samen naar huis fietsen of pauze rondje lopen ofzo

Leuk zeg! Ik zou gewoon vragen of hij een keer met je wil afspreken inderdaad. Of anders eerst met een groepje als je dat fijner vindt. Twee maanden is echt best wel lang als je elke dag praat, dus ik denk dat hij daarop geen nee gaat zeggen :upside_down_face: