Moet ik over een relatie beginnen?

-

5 maanden is wel erg lang…
Ik zou om duidelijkheid vragen!

-

Ik vind niet dat je overdrijft en als ik jou was zou ik er gewoon eens over beginnen als je bij hem bent. Leg gewoon uit waarom je die duidelijkheid zoekt. Als hij een geode jongen is dan zal hij in ieder geval wel begrijpen dat je het vraagt.
Hoe zit jullie relatie verder in elkaar? Mogen jullie nog dingen met anderen doen of hebben jullie het daar niet echt over? Want als dat niet mag dan hebben jullie toch eigenlijk al een relatie?

-

Nee joh!
je kent elkaar al 5 maanden, of dat nou bezig zijn is of gewoon vriendschappelijk, je leert elkaar echt wel kennen!
Ik had zelf na een maand al een relatie met mijn ex en dacht toen al: ‘wanneeer vraagt hij me nouu’ :’)

Als dat zo is dan kun je er in ieder geval wel over praten toch? Of is hij er heel gevoelig over? Ik vind het altijd belangrijk dat je het over dat soort dingen kan hebben zonder dat het awkward is maar misschien denken andere mensen daar anders over. :slightly_smiling_face:

-

-

Gewoon erover beginnen, misschien ziet hij het al als relatie. Jongens denken daar vaak helemaal niet over na.

En bovendien: Als jullie allebei alleen met elkaar gaan en niet vreemdgaan, waarom moet het het labeltje “relatie” hebben?

-

-

Ah leuk! :slightly_smiling_face:

^Dankjewel!

Haha, zo makkelijk kan het dus gaan! Gefeliciteerd, leuk!

Hij heeft aangegeven te willen wachten. Het is logisch dat je bevestiging wil,
maar zolang je bij elkaar bent en voor hem volhoudt denk ik dat het niet lang
meer duurt voordat het officieel is. Ik zou gewoon afwachten. Goodluck :slightly_smiling_face: