Moet ik oppassen?

Ongeveer 2 dagen geleden ontmoette ik een jongen op hot or not (soort tinder) ik gaf hem mijn nummer en sindsdien praten we erg veel. Hij heeft wel 10 keer minimaal gezegd dat hij mij mooi vindt. Ook wil hij mij graag eens ontmoeten en bellen maar persoonlijk vind ik het te snel gaan. Ook zei hij net dat hij van mij hield wat ik niet snap als je mij net 2 dagen kent. Hij zei dat ik erg veel voor hem betekende en ik goed bij hem pas. Ik vroeg hem of hij dit tegen meerdere meisjes zegt en hij zei nee, ik bedacht mij dat het misschien zou zeggen om je vertrouwen te winnen. Mijn vraag is of deze jongen gevaarlijk is (een player of loverboy) of dat hij het waarschijnlijk echt meent…

Wat ik niet snap is dat hij ook meisjes als vriend heeft, niet zoveel maar toch. Stel dat je een loverboy of player bent is het raar (vind ik) om dan meisjes als vriend te hebben.

Je kent hem net twee dagen, en nu al overspoelt hij je met complimentjes en liefdesbetuigingen. Dat zou al reden genoeg moeten zijn om 'm niet te vertrouwen. Dan geeft hij ook nog aan dat hij hiermee je vertrouwen probeert te winnen, dus eigenlijk geeft hij toe dat al die complimentjes alleen maar daarvoor bedoeld zijn.
Ik gebruik zulke apps zelf niet, maar dat daar genoeg foute figuren tussenzitten is een gegeven. Dus: ja, je moet altijd oppassen, je moet altijd op je hoede zijn, zeker bij jongens die je nog maar net kent en nu al foute signalen afgeven. Als jouw gevoel zegt dat je 'm niet kunt vertrouwen, vertrouw 'm dan ook niet.

Je bent vast een leuke meid, maar zulk gedrag zou gelijk alarmbellen laten rinkelen bij mij.

Het klopt inderdaad wat je zegt maar toch is het moeilijk om eraan toe te geven… :frowning_face:

Ik zou na 2 weken zulke appjes nog niet vertrouwen… Blijf met je nuchtere verstand denken, bedank hem voor de complimentjes maar blijf met beide voeten op je grond. :wink:

sws player hahahaha, sorry maar het is zo jongens diet menen die floeen het perongeluk het maar 3x uit ofzo in 2 weken, deze wil gwn ff snel een chick, en das niet zo leuk voor jou, dan word je een beetje uitgebuit :cold_sweat: