Moet ik opnieuw naar intakegesprek?

Ik heb mij vorig jaar ingeschreven op de opleiding SJD op saxion en heb toen een intakegesprek gehad waarna ik een positief advies kreeg en dus toegelaten was tot de opleiding. Helaas ben ik vorig jaar gezakt voor mijn Havo examens en heb dus een jaar overgedaan. Nu moet ik mij weer inschrijven voor een opleiding maar als ik mij weer inschrijf bij SJD moet ik dan opnieuw naar een intakegesprek of hoeft dat niet omdat ik vorig jaar eigenlijk al was toegelaten?

Kun je er niet gewoon heen bellen en vragen hoe het precies zit? Mij lijkt het dat je gewoon opnieuw intake moet doen maar daar kom je dan vanzelf achter.

Denk ook dat je hem opnieuw moet doen maar je kan even bellen voor de zekerheid.

Ik denk dat je de intake opnieuw moet doen omdat je je ook opnieuw aanmeldt… Iets in de richting van nieuwe ronde nieuwe kansen. Maar om het echt zeker te weten zou ik bellen naar de opleiding. Wie weet is jouw intake van vorig jaar nog steeds geldig :slightly_smiling_face:

Opleiding sociaal juridische dienstverlening op saxion deventer x

Het kan zijn dat je opnieuw intake moet doen, omdat de eisen aangescherpt/veranderd kunnen zijn.

Bedankt voor de antwoorden. Ik heb even een mail gestuurd en ik moet inderdaad opnieuw een intakegesprek doen.