Moet ik of hij beginnen??

Nou er is dus een jongen die ik leuk vind, maar weet niet wat hij van mij vind.
we hebben 2x ofso gepraat op msn; en 1 avond samen gevierd met carnaval.
maar hij begon 1x (1/2 weken geleden)tegen mij te praten maar toen was ik effe weg. Dus ik zag dat pas toen hij offline was.
Ik had toen in een offline bericht gestuurd; Sorry ik was even weg, ik lees het nu pas!:o:$
Maar hij is bestwel een player volgensmij, wat ik zo hoor enz. ( ik weet niet ofdat het belangrijke info is voor nu maarja,)
maar zal ik dan wat zeggen tegn hem op msn of niet??
wnt op msn gaat het bestwel saai ens;

Hij; hee
ik; heee!
hij; alles goed.
enz.
en dan houd het op nadat we hebben gevraagt; nog wat gedaan.
(dat was dan die 2x gebeurd)
Maar zal ik dan iets zeggen ofniet?:open_mouth:
help!

Ik zou gewoon met hem gaan praten als ik jou was.
En probeer het gesprek iets minder standaart te maken… ga dingen over jezelf vertellen… vraag hem dingen… of praat gewoon over onzin dingen :grinning: Zoals een goudvis

Maar gaat hij dan geen rare dingen denken als ik na 1 of 2 weken weer x begin te praten?, of denken jongens gewoon anders??:open_mouth:

Haha, 1 goudvis; heb ik ooit een krantenartikel over geschreven voor NL. oeh sorryy weer effe ontopic;
volgende x als hij online is zal ik proberen * als ik het durf* hee!:smiley: zeggen,
of iets anders?

jongens denken niet anders… jongens denken niet :slightly_smiling_face:

het is toch de bedoeling dat hij er ooit achterkomt dat jij hem leuk vind…

hhm, ja dat is waar (^^hierboven!!)
…maar hij is (volgensmij) zown populair iemand snap?:open_mouth:
Maar ik weet dus eigenlijk niet zeker ofdat ik hem leuk vind/ ene kant wel en aan de andere kant denk ik van, wat zie ik in hem!!:open_mouth:
IK WEET HET NIEEET!

zoiets heb ik ook! ik vraag hem gewoon van alles, en nu begint hij vaker met praten op msn! dus toon interesse in hem, ik denk dat dat wel helpt:)

eeehm, vraag gewoon wat dingen aan hm… bijv. over school, sport, of hij nog wat leuks van het weekend gaat doen enz.
succes!

Hm… oke ik zal het proberen:|., als ik de moed heb!

Ghehe zeker dat ie werd geopereerd :stuck_out_tongue: kwam in een krantenverslag voor.

xx

Ghaha!:stuck_out_tongue:

Maaruh,
vorige week hadden we dus gesprek en wilde hij afspreken die dag, alleen ik kon niet:(
alleen nu hebben we afgesproken dat we een andere keer afspreken.
alleen telkens als hij&ik online zijn dan moet ik beginne.
Wat moetik nouw doen?:open_mouth:

x

vertel eens wat :flushed: Ik verveel me :pensive:

nja zoiets zeg ik meestal als et gesprek stil valt zegt ie vaak vanzelf iets terug zoals:p wat dan of vertel zelf iets

Bij wat dan ehm:p weet ik naam, leeftijd, kleur ogen, kleur haar, hobbies, favo muziek, lievelingsdier gewoon vertel een wat :stuck_out_tongue_closed_eyes: doe ik altijd

En bij vertel zelf iets ik dacht dat jij wel iets zou weten

Oh die van toetel is wel goed jaa!:slight_smile:
ghaha.
Da ga ik zeker proberern!:stuck_out_tongue:
maar is het niet dom als ik de hele tijd moet beginnen?

upp.

Nee want op 9 van de 10 msn gesprekken die ik houd zijn door mij gestart, en die houd ik met meisjes en jongens gemengt.

hm, okee!:slight_smile:
Iemand nog tips om het gepsrek anders te laten lopen dant het standaard, hoi hoe is het
Hier voorbeelden;

-ik verveel me, vertel jij eens wat ( van toedel)

• ja, negeer me maar:P (* ben de naam kwijt sorry)

gewoon over dagelijkse dingen, vraag gewoon iets van leuke dag gehad blabla of begin over iets waarvan jij weet dat hij er op inhaakt. maar zorg er wel voor dat je niet te veel ‘achter hem aanloopt’ (daarmee bedoel ik, let op met altijd tegen hém praten) als je namelijk elke kaar als die online komt hele gesprekken gaat houden en te veel interesse toont is het te makkelijk, jongens vinden het wel leuk als je het een beetje afhoud, zodat die ook wat moeite voor jou moet doen.