Moet ik nog iets proberen of heb ik hem laten schrikken?

Het verhaal is wat apart en in principe heb ik het al opgegeven maar het kan nooit kwaad om naar meningen te vragen.

Er is dus een jongen die ik al twee jaar lang elke carnaval tegen te lijf loop. We hebben elkaar al eens kort gesproken gedurende carnaval en daarna zagen we elkaar weer een jaar niet. Elk jaar weer zie ik in hoe ontzettend leuk hij is. Lief gezicht, beetje een knuffelbeerfiguur. Ook vond ik het feit dat er 5 jaar tussen ons zit niet echt een groot punt.
Nooit was er echt iets van gekomen en had ik er vrede mee hem gewoon met carnaval een beetje te bewonderen, ik ondernam zelf ook niet echt iets.
Vorige week was het 11/11 feest. Introductie van carnaval 2015. Hij was er ook en ik was er met mijn vader en zijn vriendin. Hij kent mijn vader goed omdat hij als lijfwacht van de carnavalsraad drie jaar heeft meegedraaid en mijn vader in die raad heeft gezeten.
Hij komt op een gegeven moment naar ons toe, begroet mijn vader, zijn vriendin en vervolgens mij met drie kussen om me vervolgens nog even vast te pakken. Dat was de eerste onverwachte move.
Mijn vader’s vriendin trok hier even later haar iets te grote mond over open en begon met hem te praten dat het jammer was dat hij niet meer bij de lijfwacht zat omdat dat uniform hem leuk stond en dat hij dit jaar dus maar als prins moest gaan.
‘Ik heb wel een wit paard voor je te leen en je prinses staat daar!’ ze wees naar mij. Ik had in de tussentijd niet echt een idee wat er precies gebeurde, opeens stonden te alle twee naar me te kijken en hij met een grijns op zijn gezicht.
Later vroeg ik aan Suus (papa’s vriendin) wat ze nou allemaal liep te vertellen. Toen ik hoorde wat ze zei ben ik gelijk achter hem aangegaan om hem te vertellen dat Suus wel een iets te grote mond heeft voor haar leeftijd en dat hij zich daar niks van aan moest trekken. Ik gaf hem wel mee dat ook ik het jammer vond dat hij het lijfwacht uniform niet meer mag dragen omdat het hem leuk stond.
Vervolgens heeft hij mijn handen vastgepakt en begon ze op te warmen omdat ze koud waren, vanuit het niets. Later begon hij me te kussen en daar was ik helemaal oké mee. Het was een bepaalde soort tederheid die ik tot op heden niet heb kunnen vergeten. (Ik weet niet of het van belang is te vertellen dat er geen tong aan te pas kwam?)
Ik heb zijn nummer niet maar wel op Facebook en omdat ik eerder weg moest van het feest heb ik hem diezelfde avond nog een vrij direct berichtje gestuurd dat ik wel een biertje met hem wilde gaan drinken.

Om maar een grap te maken van wat Suus tegen hem had gezegd stuurde ik het volgende:
‘Prinses zoekt prins in kiel zonder wit paard (te leen bij kwade stiefmoeder) om een biertje mee te gaan drinken’.
De hele avond was al een beetje brutaal gebabbel van zowel Suus als van mij tegen hem geweest dus ik dacht niet dat hij er raar van op zou kijken. Achteraf gezien was dit iets te direct. (een kiel is trouwens een carnavalstrui voor wie dat niet wist).
Voor hem zou het vast wel laat zijn geworden aangezien hij 22 is en vast nog wel op kroegentocht is gegaan. De volgende dag zag hij het bericht om 11 uur ongeveer, dat is op Facebook heel precies te zien en ik vind het maar niks. Maar er is dus geen reactie op gekomen.
Zou het een mogelijkheid zijn dat hij het bericht las met een kater, zijn mobiel weer weglegde en het vervolgens maar is vergeten? In principe heb ik de hoop al opgegeven want er is nooit reactie gekomen maar ik snapte niet echt waarom hij niet zou reageren.
Ik kan niet ontkennen dat ik hem best leuk vind en hem graag nog een keer zou willen zien.
Hij had dronken kunnen zijn toen hij me vastpakte en begon te kussen? Of ik heb hem laten schrikken met het feit dat het bericht erg direct was? Of hij schrikt omdat hij denkt dat ik gelijk hele verwachtingen heb?

Ik heb het niet meer kunnen doorgronden maar ik zou graag willen weten wat jullie denken dat het geval is. Vergeet je sneller Facebookberichtjes te beantwoorden of doen jongens ook heel actief aan negeren.

Het zou op zich wel fijn zijn om hier wat duidelijkheid over te hebben en of ik het misschien nog een keer moet proberen. Ik wil niet aan hem gaan hangen en dat is waar ik zekerheid wil hebben dat ik dat niet doe.

Sorry als het bericht een beetje onsamenhangend is!

Ik zou iets sturen als, sorry dat was een beetje direct haha, maar het was gezellig gister toch? Ga je volgend jaar ook carnavallen?