Moet ik mijn ex mij laten ontmaagden? Help.

Ok meiden…
Mijn ex,
Had het een jaar terug ofzo uitgemaakt met mij omdat hij mij beste vriendin toch iets leuker vondt…
in die tijd zaten me ex en ik wel steeds te scharrelen terwijl hij eigenlijk een vriendin had,
maar nu komt het, Hij heeft haar ontmaagd, al een jaar terug, en nu is het uit tussen hun, maar het contact tussen mij en hem bleef altijd wel goed.
Maar nu heeft hij het erover dat hij met mij sex wil hebben, terwijl ik nog maagd ben, Maar ik vindt het gewoon raar om nou met hem mij eerste keer te delen terwijl hij me (ex)-bestevriendin ook ontmaagd heeft…

Kunnen jullie mij AUB advies geven…

BTW laatst was het bijna zover, maar presies op dat moment belde me ma, en ik durfde eigenlijk ook niet, want ik wilde het niet als een fluggertje zien voor de eerste keer…
maar please geef me even wat tips!!!

DANKE!!
xx Sunshine

Naja, als je het niet zeker weet moet je het niet doen!
Ik weet het, dat zeggen ze allemaal , maar het is wel zo…
En je moet sowieso niet zoveel verwachten van je eerste keer
Suc6!

ik zou et niet doen… maar je moet het zelf weten.
als jij het wil =)

Volgens mij zit jij op je verkeerde account :grinning_face_with_smiling_eyes: Sunshine en Nastyandfamous

niet doen.
als je nu al twijfelt enzo moet je het echt niet doen!
wacht gewoon totdat je iemand hebt gevonden waar je geen twijfels bij hebt.
x

niet doen, je twijfelt…
en misschien gebruikt je ex je alleen maar aangezien hij je niet zo leuk vind dat hij een relatie met je wilt

niet doen, je twijfelt en dan krijg je spijt echt waar.

niet doen.

Ik zou het ook niet doen.
Je twijfelt nu al, grote kans dat je spijt ga krijgen.

En zou je het ook niet enorm lullig vinden tegenover je vriendin?

niet doen. waarom zou je je eerste keer met iemand delen die niet 100% voor jou gaat maar wel 100% voor je sex gaat…
serieus meisje doe het gewoon niet je krijgt hier spijt van :slightly_smiling_face:
het is jou keus maar dit is wat ik je wil zeggen en hoop eigenlijk dat je het niet doet!

x

Idd. Het is tenslotte je EX, dus het heeft een reden waarom hij jouw toekomst niet heeft gehaalt.
Het draait bij hem alleen maar om de sex, denk ik.
Ik zal het echt niet doen !

Ik heb je titel verandert :slightly_smiling_face:

als je twijfelt niet doen…

en ik zo eerst n paar maanden een serieuze relatie met hem hebben,
voordat je het doet

Niet doen.
Hij doet het niet omdat hij met jou iets wilt, maar omdat hij gewoon niet aan zijn trekken komt. Waarom sex met iemand hebben terwijl je niet eens ‘verliefd’, of in elk geval de richting van verliefd hebt.?

Niet doen.
Die gozer heeft jou gedumpt voor je beste vriendin, en nu het uit is wil hij weer naar jou. Je gaat toch geen seks hebben met iemand waar je geen relatie mee hebt( tenminste, ik denk dat elk normaal zichzelf respecterend meisje dat niet doet). Je moet het natuurlijk zelf weten, maar je moet wel in je achterhoofd houden dat hij je ex is, en niet zomaar. Er is een reden waarom jullie nu niet meer hebben.

als ik jou was zal ik het niet doen.
hij heeft jou al gedumt voor je beste vriendin, nu hij ‘zat’ van haar is wil hij even sex met jou, omdat hij er zin in heeft zeker . daar krijg je wel wel spijt van lijkt mij ik bedoel het is wel je eerste keer, en die vergeet je nooit weer. doe het daarom met iemand waarop je verliefd bent en hij op jou.

Niet doen!

Hij heeft je gedumpt voor je beste vriendin en hij heeft haar ontmaagd.
En nu is het uit tussen hun en wil hij met jou sex hebben, hij gebruikt jou volgends alleen maar omdat hij anders niet aan zijn trekken komt!.
Je moet wachten tot je de goeie gevonden heb en niet je ex! want het is niet voor niets je ex.

Maarja jij moet het zelf beslissen of je het wilt of niet maar ik denk dat als je het doet erge spijt gaat krijgen

als ik jou was zou ik het niet doen …
aangezien het nogal raar is dat hij je beste vriendin ook heeft ontmaagd etc …

Ik zeg nee! Hallo hij heeft je laten vallen voor je beste vriendin!
No way. En zowiezo zou het ook kut zijn voor je beste vriendin aangezien het net uit is…

ik vind het een beetje een stomme vraag :stuck_out_tongue::blush: sorry als ik je beledig ofzo…
maar ik vind dat je van zoiets als seks en zeker je ontmaagding je echt zeker moet zijn dat je dat wilt! anders krijg je toch maar spijt enzo en voel je je later kut

ik zeg;

NEE!