Moet ik mijn crush vragen?

Hey Girlsceners,

Ten eerste: ik heb heel het internet al afgespeurd naar tips, maar wil nu graag persoonlijk advies.

Ik ben een meisje van 13 jaar en heb al ruim een jaar een crush op iemand uit m’n klas. Hij is ook 13 en ik vind hem heel erg leuk. We zijn vrienden, en hij weet dat ik verliefd ben op iemand, maar niet op wie. Hij houdt van skateboarden en ik skateboard sinds kort ook, vind het leuk om te doen (maar ik faal ;P). Ik begin hem steeds leuker te vinden en krijg het gevoel hij mij ook, vandaag gaf hij me bv. een knipoog.

Ik zit te twijfelen of ik hem moet vertellen dat ik hem leuk vind. Hij heeft echt ***vrienden en ben bang dat hij het aan hen vertelt en zij het aan iedereen doorlullen.

Dus mijn concrete vraag; Wat moet ik nou doen, tips?

xx

Vraag of ie een keertje samen met jou wil skateboarden, kun je hem eerst wat beter 1 op 1 leren kennen :slightly_smiling_face:

Dankje voor je reactie. Ja, heb ik al gevraagd, hij zei dat dat wel een keertje kan, maar ik wil ook niet opdringerig overkomen door er steeds over door te gaan. Maar ik zal hem morgen nog een keer vragen?

Je kunt beter vragen of ie op een bepaalde dag kan, dan is de kans veel groter dat het doorgaat. Bijvoorbeeld: Heb je zin om vrijdag na school te gaan skateboarden?

Kun je dus gewoon doen :wink:

Dankjewel :hugs:
Meer tips??

Wat goed dat je al initiatief hebt genomen! Daar schiet je een heel eind mee op. Ik zou bij dat skateboarden vragen: ‘Wanneer zullen we skateboarden?’, zodat hij een concreet antwoord moet geven.
Jammer van die vrienden, maar ik zou er proberen boven te staan. Ze zijn vast jaloers of hebben aandacht te kort, maar het heeft niks met jou te maken!

Trek je niks van zn vrienden aan. Als jullie het samen maar leuk hebben is het goed :slightly_smiling_face:

Ja dankjewel voor je antwoord. Up!

Moet ik het hem niet gwn vertellen? Iemand tips HOE ik dat dan zou doen?

regel eerst nou dat skateboarden, kijken we daarna verder, niet zo hard van stapel lopen

Als jullie samen eerst lekker gezellig gaan skateboarden, komt derest daarna ookwel :slightly_smiling_face: Ik zeg altijd; GEWOON DOEN, en ;;

Ja je hebt gelijk.

Up

Yesyesyes! Morgen gaan we samen een ijsje eten in een tussenuur :slightly_smiling_face:

Oh super leuk, veel plezieer!! :grinning:

De ijssalon was dicht dus we zijn naar de Subway gegaan. Het was supergezellig, ik denk dat hij mij ook wel leuk vind :slightly_smiling_face:

Leuk hoor!

Yay wat leuk!

Goedzo!! regel nog een afspraakje

Ik vierde mijn feestje en ik heb een bioscoopbon gekregen dus misschien (subtiel) vragen of hij meegaat. :slightly_smiling_face: