Moet ik mijn bovenbenen scheren?

*GEEN pretje. Moest er staan (A)

Hatseflat, weg ermee. Ik scheer alles! Heb een hekel aan haar:P ( behalve op mn hoofd dan natuurlijk(I) )

ik wil het eigenlijk wel weghalen maar ik durf het niet te scheren, ben bang dat het echt 100x zo erg wordt. maar heeft iemand ervaring met epileren?

Het valt echt reuze mee,
ik weet ook niet waarom: maar mijn moeder zei dat dus ook tegen mij, maar ik heb het gewoon gedaan :stuck_out_tongue:
En het groeit echt niet 100x en sneller terug ofzo :S
volgens mij is je onderbeen dan nog slechter.

Ik vind het zó raar als mensen hun bovenbenen niet scheren.
In de zomer zie je heel vaak van die mensen met vet behaarde bovenbenen en dan gladde onderbenen, dat kan écht niet.

Ik vind behaarde bovenbenen erger dan behaarde onderbenen…

Volgens mij is het niet slecht ofzo, maar bij de meeste mensen is het niet nodig omdat je het bijna niet ziet. Ik doe het alleen in de zomer, de stoppels die ik krijg vallen bij mij trouwens ook niet op.

Er is trouwens ook een soort huidallergie of ziekte ofzo, dat je rode bultjes krijgt op je bovenbenen en bovenarmen. Misschien bedoelt je moeder dat, dat je dat eventueel van het scheren krijgt. Ik weet het verder niet.

Ik scheer mijn boven,- onderbenen. Vanwege dat ik zwarte haren heb, ziet het er niet uit als ik alleen mijn onderbenen scheer, haha xD

Waarom zou je je bovenbenen niet mogen/kunnen scheren, het zijn nog steeds benen hoor.
Ja bovenbenen scheren doe ik ook.

Ik vind het juist raar als je ze wél scheert. Ik haal het scheermesje er altijd even heel snel overheen zegmaar, zodat het niet heel zichtbaar is o.i.d.
Behaarde kuiten (onderbenen dus) vind ik vies, maar van bovenbenen heeft niemand last.

Helemaal mee eens! Dat is echt een raar gezicht.
Zelf doe ik ook altijd onderbenen én bovenbenen.

ik doe dat wel, in de winter alleen mn onderbenen meestal (tenzij ik ga zwemmen ofzo). ik heb wel blonde haartjes, geen donkere ofzo maar ik vind het in de zomer vooral in de zon altijd nogal opvallen. =) maar hoezo zou dat slecht zijn dan? ;o

Ja, dat doe ik. En bij mijn onderbenen krijg ik juist veel meer stoppels en groeit het sneller dan bij mijn bovenbenen. :’)

Ik doe ook altijd allebei. De haartjes op mn bovenbenen zijn ook veel fijner dan op mn onderbenen dus ik denk dat het echt niet uit maakt hoor of het slecht is of niet:P

ik scheer altijd m’n bovenbenen… maar minder dan m’n onderbenen. Het is echt niet schadelijk ofzo. waar halen moeders dat toch van ;/

als ik mijn benen scheer (wat niet vaak is) dan doe ik ook mijn bovenbenen ja
ik vind dat gewoon beter, vooral in de zomer
maar ik heb ook best behaarde bovenbenen
dus dan is het ook wel nodig '-.-
maar als je niet zo veel haren daar hebt, hoef je niet perse te scheren

Harsen.

ik ga echt niet scheren krijg ik stoppels haha ieh!

ik boven en onder.
vind het droog als je onderbenen glad zijn en dan boven een oerwoud.
maarja, ligt eraan of je veel haar hebt en of je er last van hebt?
bij mij valt het mee, maar ik scheer het toch.

idd, dat denk ik ook altijd!

OT: Ik scheer het dus wel, er is niks verkeerds aan!