Moet ik mijn bovenbenen scheren?

Hoi meiden,

Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die hun bovenbenen scheren/harsen …
Ik doe alleen mijn onderbenen want mijn moeder zegt dat het slecht is om je bovenbenen te scheren/harsen… maar is dat wel slecht ? is er iemand die dat weet?

Girlscene update!

Lees hier het antwoord:

alleen onderbenen.
bovenbenen heb ik geen zin in en is sowieso niet nodig:P

ze zeggen dat het slecht is ja maar dat vraag ik me dus ook altijd af. want zwemmers,wielrenners en modellen en noem maar op scheren ze ook altijd…

Ik snap niet wat er slecht aan is :stuck_out_tongue: het is juist veiliger volgens mij omdat daar minder kans is om je te snijden omdat er een dikke huidlaag zit :stuck_out_tongue: en ik scheer het daar wel handig voor het geval dat :wink:

Ik denk dat ze bedoelen dat het slecht is omdat je er voor zorgt dat de haartjes daarna alleen maar erger terugkomen. Bij veel mensen is het namelijk niet zo nodig om de bovenbenen te scheren.
Zelf doe ik het wel, want ik heb veel haar op m’n lichaam en vind dat walgelijk. :stuck_out_tongue:

ik heb zulke lichte haren op mijn bovenbenen dat ik het totaal niet nodig vind xD
zoals Sumire zegt, dat ‘erge’ is dat je dan daar ook stoppels krijgt, en dat is niet echt handig =/

ik doe het ook…

op je bovenbenen valt het niet echt op want daar heb je meestal beetje lichte haartjes, maar ik vind t wel wat mooier staan, lekker glad;-)

ik had het trouwens van americas next topmodel, dat deden ze daar ook, dus ik denk ga ik ook es proberen:-P

Hoe scheer je het beste je benen eigenlyk… zonder dat er snel stoppeltjes terugkomen.?

ik scheer altijd me onderbenen en bovenbenen is wel n werkje maar goed ik doe t al jaren Mja k heb licht blonde haartjes dus zie je niet zo erg

Ik doe het ook, maar dan alleen wel in de zomer met bikiniweer! Ook al heb ik lichte haartjes, het ziet er tog niet uit als je onder lekker glad hebt ga je naar je bovenbenen en die voelen dan niet meer glad aan maar behaart!

uhm …
1 vraagje (ja, niet iedereen weet alles):
Wat zijn stoppels eigenlijk?

ik scheer meestal alleen maar mijn onderbenen, maar als ik naar het zwembad ga dan scheer ik mijn hele benen

slecht?
… wist ik niet :stuck_out_tongue:
nouja , ik doe het toch nooit: als ik rokjes draag zijn ze ook weer niet zo kort dat je mn hele bovenbenen kunt zien ofzo, dus ik scheer wel mijn onderbenen maar bovenbenen niet!

Ik doe mijn bovenbenen niet want dat vind ik niet nodig

ik scheer mijn bovenbenen wel…
ik zie niet in wat daar slecht aan kan zijn hoor!
bij een kort rokje vind ik het mooier als ook je bovenbenen glad zijn!!

Nou eerlijk gezegt nog nooit gedaan maar zat er laatst aan te denken om het toch eens te doen… het is idd mooier om met van die gladde benen onder een rokje rond te lopen :grinning: [vind ik hea :stuck_out_tongue:]

nou dankjewel allemaal =D als iemand nog tips over verhalen heeft laat maar horen (A)
en ik zag dat iemand vroeg wat stoppels zijn: dat is als je hare ndie je hebt afgeschoren/geharst weer terugkomen dan zijn het nog hele korte haartjes…
jeweet wel soms hebben mannen een stoppeltjes baard niet echt lange haren maar toch puntjes:P
dat zijn stoppeltjes…
aleen is het op je benen iets andrs dan een baard! haha !
en iemand vroeg hoe je je benen scheert zonder dat de haren snel terugkomen…volgens mij is daar niet echt een manier voor. ze komen dnke ik altijd wel snel terug. als je ze harst duurt het langer voordat ze terug komen! 6 weken ofzo! =D

Ik scheer alleen me onderbenen.
Bovenbenen vind ik niet nodig.

Met wat scheren jullie je benen? b.v epilady ofzo?

Ja. Ik heb 1keer m’n bovenbenen geschoren. En ben nu voor het leven getekend. Niet aan beginnen als het niet echt nodig is. Want je krijgt er meer en in mijn geval ook donkerdere haartjes voor terug. een pretje dus!
Maar ik denk echt niet dat het slecht is voor de gezondheid ofzo. Het is gewoon vervelend om het steeds bij te moeten houden