Moet ik met hem verder gaan?

Hello mensen. Ik heb een vriend van zeventien, en het is echt een schatje. Ik houd veel van hem, en ben door hem ontmaagd. We gaan al bijna 8 maanden met elkaar. Alleen het gaat niet altijd goed tussen ons. ;

Het is een jongen die veel meisjes willen, en dat weet hij ook. Toen ik nog niet met hem ging was het een soort van player, zoende enzo veel met andere meisjes. Toen kwam ik opeens echt met hem in contact, ik had hem al op msn enzo, maar nooit echt een gesprek mee gehad. Tot dat opeens een vriend van hem vroeg ( waar hij bij was ) om mee naar Venlo te gaan, met nog een vriendin. Ik zat er echt tegen op, maar omdat m’n vriendin met die vriend bezig was ging ik gewoon mee, want dat wilde ze graag. In de trein kwam die langs me zitten, en ging helemaal tegen me aanlullen, en over mijn been aaien. Ik dacht echt van; Tjap, wat doe jij? En dat zei ik 'm ook. Maar laterna in de stad vond ik 'm best leuk. En zo kwamen we in contact, en na heel veel moeite gedaan te hebben kreeg ik met hem. De 1e paar weken ging goed.Maar toen hoorde ik mensen zeggen dat hij met een meisje vreemd is gegaan. Hij zegt van niet. Paar maandjes later, hoor ik dat ie weer met een meisje is vreemd gegaan, dat was een vriendin van hem, hijzei tegen mij dat ie door haar was ontmaagd, dus ik weet niet of ik het moet geloven. Maar dat meisje vertelde me; Ik was met hem bezig voor dat hij wat met jou kreeg, en toen hij met jou kreeg hebben we samen nog dingen gedaan ( in bed ). Hij mag van mij er niet mee omgaan, maar hij doet het steeds stiekem. Op msn toevoegen enz. En in t begin ging ie er ook mee uit … Maar toen de ruzie daarover beetje op was gehouden, zei die opeens dat ik hem ontmaagd heb, en niet zei, klinkt niet echt logish toch?Toen hoorde ik dat hij met nog een meisje was uit gegaan, en dat had dat meisje mmij ook verteld. En ik mag van hem niet uitgaan, dus hij van mij ook niet. Maar hij doet t steeds stiekem. En als we ruzie hebben is het meestal mijn schuld.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen… Ik zit er echt mee, ik weet niet wat ik moet doen.

xxxxx

Ik zou is een goed gesprek met hem voeren. En als hij dan niet veranderd kun je het beter uitmaken denk ik. Want dit is ook niet goed voor jou.

Ik vind het moeilijk om met hem te praten, ik weet nooit echt precies wat ik moet vertellen.

Hm misschien kun je voor jezelf gewoon een keer opschrijven wat je hem zou willen vertellen.

Het klinkt alsof hij niet serieus met je bezig is…
Meis, je wilt toch geen stiekeme vriend? En geloof me, dat gaat heus niet zomaar veranderen.
Zoek een jongen die helemaal voor jou gaat, je niet laat twijfelen maar juist een zeker gevoel geeft…

Daarnaast, een vriend hoort je niks te verbieden. Echt niet! Meid, ik hoop dat je snel je ogen open doet, dit verdien je niet. Deze jongen speelt maar met je, anders zette hij zich meer in.

Ja klopt. Het is dat hij me heeft ontmaagd, en dat ik dat heel belangrijk vind… Weet je misschien wat ik kan zeggen tegen hem? Om er zeg maar over te praten…

Blijf je daarom bij hem meisje?
Wil je voor altijd bij deze jongen blijven, die maar met je speelt, waar je niks van mag?

ik zou ten eerste sowieso al niet met zo’n jongen beginnen. (snap wel dat ze knap enzo kunnen zijn, maar players hebben ook altijd wel een mooi praatje ;p).
maar als ik jou was had ik het al lang uitgemaakt, ik bedoel hij is gwoon niet te vertrouwen & idd wat xDniess al zegt hij hoort je dat niet te verbieden, ik bedoel jij maakt toch je eigen keuzes?!

Ik herken mezelf in jou…Ik heb dit zelf meegemaakt maar dan 10 x erger.
jij houd je nu zelf voor de gek.Zwaar voor de gek.Hij is jou niet waard.Ik weet het is moeilijk om iemand los te laten terwijl die gene iets speciaals van je heeft.Maar pff ik weet eigenlijk geen advies voor je.Ik snap alleen hoe jij je voelt over dat je ontmaagd bent en dat je daarom met hem wilt blijven.Maar het heeft geen nut. Geloof me :slightly_smiling_face:

daar heb je ook gelijk in… wat kan ik dan tegen hem zeggen zo dat hij gaat nadenken over wat we hebben, en wat hij doet niet goed is.

Daar dacht ik in het begin ook aan, maar ik dacht dat hij veranderd was, en inderdaad door zijn mooie praatjes, en gaf me veel cadeautjes, nam me mee naar een restaurantje etc etc, ik begon in hem te geloven… Klopt, ik verbied het hem omdat hij het ook doet, is een beetje logish toch?

Veel mensen zeggen dat hij me voor de gek houdt enzo, maar waarom zie ik dat niet?

Liefde maakt blind meid, ik weet er alles van…

Je bent (nog) blind in zijn ‘liefde’ zoals jostitosti al heeft gezegd.En ik weet er ook alles van.Vroeg of laat kom jij erachter dat je jezelf bedriegt.En jezelf laat bedriegen door hem.

heb je ook zo iets mee gemaakt? zo ja, hoe ben jij er van af gekomen?

Als je wilt vertellen, hoe ben jij er van af gekomen?

Ehm naja met mn ex. Hij was eigenlijk best een fout persoon enzo, maar ik wilde dat nooit geloven. (niet zozeer fout als in player, maar de dingen die die deed )
En tja ik gaf echt heel veel om hem, en moest er niet aan denken om het uit te maken. Maar op een dag ging die me gewoon tever, hij bleef maar vragen of ik hem wilde pijpen en dat vond ik gewoon notdone.
Toen heb ik het uitgemaakt. We zijn nog wel een tijdje met elkaar bezig geweest, totdat ik mn huidige vriend leerde kennen.
Uiteindelijk besefte ik wel dat mn ex nooit echt goed voor me is geweest, ik voelde me nooit op mn gemak bij hem en kon nooit mezelf zijn…

Maar om een lang verhaal kort te maken, ik heb het uitgemaakt. En het was moeilijk, maar we zijn nog een lange tijd beste vrienden gebleven.
En ik kan niet ontkennen dat ik hem soms best mis, niet zozeer als vriendje maar gewoon als beste vriend.
Maar toch kan ik geen beter iemand bedenken dan mn vriendje c:

Ik ben er niet van af gekomen. :slightly_smiling_face: ik heb nog steeds heel af en toe contact met hem.Waarom? Omdat hij voor mij nog steeds speciaal blijft omdat die me heeft ontmaagd.Zo’n persoon vergeet je toch niet?Hij heeft tegen mij gelogen,bedrogen en is vreemdgegaan.Een tijdje kon ik ermee ‘leven’.Maar die pijn die ik voelde is niet te beschrijven.Ik kon er niet meer tegen dat hij zijn lichaam en hart met ander meisje deelde.Ik besefte me toen dat ik meer waard ben dat dit.Ik verdien een jongen die met zijn hele hart van mij houdt en niemand anders.Een jongen die ik kan vertrouwen wanneer hij zegt ’ ik ga uit met mijn vrienden’. En zo een jongen verdien jij ook.