Moet ik iets doen?

.

ze zeggen alleen maar dat de pil 99% betrouwbaar is omdat ze (geen idee wie precies) anders aangeklaagd kunnen worden als iemand zwanger wordt terwijl ze de pil gebruikt (die ze dan waarschijnlijk niet zorgvuldig gebruikt).

Ik zou niet gelijk de MAP halen maar wel een zwangerschapstest doen na een aantal dagen wachten. Goed dat je t double dutch doet, minder risico’s.

Ik vind sommige antwoorden vet naïef, dit meisje doet er alles aan om niet zwanger te worden, sommigen komen dan echt met van die antwoorden… ooit 16 and pregnant gezien? Ik pas daarvoor.

De pil blijft soiezo een paar dagen werkzaam (geen excuus om laks te worden met slikken). Ik neem hem ook altijd in voor het slapen gaan.

als de pil niet veilig was, dan was ik 1000% zeker al zwanger geweest. Ik heb al 2 jaar seks (zelfde jongen) en nooit een condoom gebruikt. Dus ik zeg MAP is niet nodig :wink:

= betrouwbaarder :’)

En ga nou niet anderen bang lopen maken met dat het regelmatig gebeurt. Het gebeurt vast wel eens, maar echt niet supervaak. Ik zit er ook al 3 jaar aan en ik heb nergens last van. Ook niemand om me heen is ooit zwanger geworden tijdens gebruik vd pil.
Nu lijkt 't net of die pil amper betrouwbaar is, terwijldie echt wel betrouwbaar is.

Ik wil niemand bang maken oid. Mijn zus kon nooit kinderen krijgen uiteindelijk door speciale behandelingen heeft ze een tweeling gehad. Nu is ze alweer een jaar voor de zekerheid aan de pil. En blijkt dat ze dus gewoon wéér zwanger is terwijl ze nooit zwanger kon worden wordt ze het nu door de pil heen, zo betrouwbaar is het niet…