Moet ik hiermee door ?

Heey meiden !
Ik heb een paar maanden geleden een jongen leren kennen tijdens uitgaan, en meteen de 2e week dat ik hem tegenkwam heb ik hem afgetrokken in een dronken bui… Ik heb dit met m’n domme kop doorgeluld aan heeeel veel mensen, en daar was hij natuurlijk niet al te blij mee; mensen begonnen opmerkingen te maken over mij, en voor mij gold hetzelfde. Ik had enorme spijt en heb ook m’n excuses aangeboden, maar we hebben een paar maanden geen contact meer gehad. Nu heb ik hem vorige week geappt en ben ik gisteren bij hem thuis geweest. Hij zei via app dat hij z’n vertrouwen in mij wel terug moest krijgen, maar dat dit goed zal komen, dus ik dacht dat we het uit zouden praten. Maar na een tijdje zijn we naar z’n kamer gegaan en daar hebben we 4 uur zoenend op bed gelegen, en ik heb hem wéér afgetrokken… Hij heeft wel 3x gezegd dat 'ie van me houdt, en ik vind hem ook echt wel leuk, maar ik weet niet of ik hem nu serieus moet nemen ? Het is nogal wat snel om te zeggen dat je van iemand houdt, dus ik weet niet zo goed hoe ik hem nu moet inschatten… En we hebben hierna ook geen contact meer gehad.
Wat moet ik nu doen ?
X

Ik ben zelf zeker ook niet heilig als het om seks gaat, maar ik maar er dan ook geen topics over. Dat je iemand amper kent en diegene dan aftrekt, ja dat is natuurlijk je eigen keuze en iedereen heeft behoeftes, dat begrijp ik. Maar verder vind ik er een topic over maken wel heel erg overdreven. Van iemand houden kan inderdaad niet in jullie situatie. En daarbij: als je hem echt leuk vind, zou je wat rustiger aan moeten doen. Als het nou alleen om seks ging oke, maar het is je eigen schuld als je gekwetst wordt straks omdat je jezelf inprincipe snel geeft, ook al gaat het alleen over aftrekken. Zou gewoon genieten van het moment en er verder geen dingen van verwachten.