Moet ik hier iets achter zoeken?

Hallo!
Ik heb al meer dan 1,5 jaar een relatie met mijn vriend, het gaat heel goed en ik vertrouw hem volkomen. Toch ben ik nu wel een beetje bezorgd… Mijn vriend is afgelopen week met vrienden naar Lloret de Mar geweest, hier had ik geen problemen mee, hij had me zelfs nog gevraagd of ik dit goed vond.
Hij is nu terug en er verschijnen allemaal foto’s op facebook, hij was vaak getaged op foto’s van iemand die hij daar heeft ontmoet waar hij samen opstaat met een meisje. Nouja opzich ben ik niet heel snel jaloers en ik vind het prima als hij vriendschappelijk met meisjes omgaat want zelf raak ik op vakanties ook vaak bevriend met jongens. Toch was er eentje waarbij hij wel heel close met dat meisje zat (helemaal omhelst, en wel heel vriendschappelijk) daar werd ik wel een beetje jaloers van vooral omdat dit echt een heel erg mooi meisje was.
Nu kom ik na een half uur weer op facebook en wilde de foto toch nog eens opnieuw bekijken, maar hij heeft zijn tag verwijderd waardoor ik de foto niet meer kan zien tussen zijn getagde foto’s. (om het te zien moet ik echt naar het profiel en het album van diegene gaan)
Hij heeft dit bewust gedaan want de andere foto’s staan er nog wel gewoon tussen, ik vraag me af of er toch iets gebeurd is en hij daarom de tag heeft verwijderd óf dat hij de tag heeft verwijderd om mij niet bezorgd om niks te laten worden.

Wat denken jullie? Ik vind het zo lastig om hem hierover aan te spreken, zo kom ik best wel stalkerig over. Daarbij wil ik eigenlijk niet eens weten of hij is vreemd gegaan dus misschien is niks doen dan toch de juiste optie…
Wat vinden jullie?

Sorry voor het lange verhaal trouwens, hier een korte samenvatting:
Ik heb meer dan 1,5 jaar vriend. Hij was afgelopen week met zijn vrienden in Lloret de Mar, ik vertrouw hem ondanks dat het zo’n party vakantie is. Nu zag ik toch op facebook dat hij getagd was in een foto met een meisje waar hij heel close mee zat, een half uur later had hij deze tag verwijderd. Moet ik hier iets achter zoeken?

Je kunt het hem gewoon vragen hoor.
En dan niet heel aanvallend, maar gewoon subtiel.
Ik denk dat je na 1,5 jaar dat echt wel kunt zonder er ruzie over te krijgen…

Maar als je niet eens wilt weten of hij is vreemd gegaan of niet. Dan ja, zal je vanavond wss niet kunnen slapen.

Ik zou het gewoon aan hem vragen. Volgensmij heeft hij het verwijderd om je geen zorgen te laten maken, hij klinkt heel aardig omdat hij het zelfs had gevraagd of die er heen mocht. Gewoon goed uitpraten met je vriend, duidelijk maken dat je het oke vind dat die vriendschappelijk met meisjes omgaat. En dat als er iets gebeurd dat je het gewoon eerlijk wilt weten. Gewoon rustig blijven. :slightly_smiling_face:

Ik zou er sowieso met hem over praten. Je komt niet stalkerig over, je hebt die foto gewoon toevallig gezien op je tijdlijn.
Als je hem er niets over vraagt vrees ik dat je er mee blijft zitten.

Hoe kun je stalkerig overkomen bij je vriend :’) ?

Hmm, ik heb dadelijk misschien wel hetzelfde probleem.
Mijn vriend is nu ook op vakantie en toch ben ik altijd bang omdat er wat kán gebeuren!

Misschien kan je vragen of je de foto’s van de vakantie mag zien?
en als die foto dan voorbij komt dan kun je er een opmerking over maken.

Ik zou sowieso vragen of die zich heeft gedragen anders blijf je met dit gevoel rondlopen!

Good luck!

^^haha, nouja dat ik meermaals die foto op ga zoeken :stuck_out_tongue:

Ik zou het gewoon vragen, anders blijf je er alleen maar mee zitten.

Hmm ik snap je! Misschien was ik wel iets té niet bezorgd zegmaar. Ik heb mijn vriend al voordat ik die foto gevraagd of hij zich wel had gedragen, maar meer op een grappige manier zoiets van: Nog met leuke meisjes gezoend?
Toen zei hij een beetje boos: nee, tuurlijk niet joh
Maar ik ga er toch nog maar eens over beginnen als we weer afspreken.

@pouvire

Ik zou het ook vragen op de manier hoe jij dat hebt gedaan, en waarschijnlijk zou die dan ook zo reageren. Ofja, hoop ik dan :’)

Het liefst zou ik echt alles willen weten als ik zo’n foto zie, maar dat komt zo controlerend over!

je kan ook iets zeggen van hee die ene foto dat is best een knap meisje (zodat je niet jaloers over komt) ;p
wie was dat?

ik heb geen woord van je verhaal gelezen. Maar als het over een jongen gaat zoek er niks achter. Word je alleen maar zo’n jaloers wijf van er dat vind hij niet leuk geef hem zijn ruimte

Wrs verwijderde hij die foto omdat hij bang was dat jij iets zou denken, juist omdat het een knap meisje is. Had je even jaloers geweest als ze minder mooi was :wink: ? Of mss was zij niet aardig en wil hij haar foto’s niet op zijn profiel. Vraag het gewoon, want na anderhalf jaar zou zoiets wel bespreekbaar moeten zijn.

Vraag het gewoon. Ik denk dat dat na anderhalf jaar wel gewoon moet kunnen toch? En anders vraag je er gewoon naar van ‘goh, wie was dat meisje op die foto ?’

Ik snap je wel hoor. ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriend zo op de foto zou staan haha :’)