Moet ik het vertellen

Hoiii,

Ik date al een tijd met een jongen (noem ‘m even Johan) maar we plakken er niet echt een label op. Nu hadden we een “exclusief” periode, maar die was in april een paar weekjes weg. In die paar weekjes heb ik op een dronken avond seks gehad met een jongen van m’n werk. Het stelde niet veel voor, hij bracht me naar huis en het duurde echt 3 minuten ofzo (het was buiten, echt erg I know hahaha).

Nu heb ik aan Johan verteld dat ik heb gezoend met die collega. Dit omdat ik ‘m niks verschuldigd ben, maar ik toch voelde dat ik iets moest vertellen.

Is het erg dat ik niet het hele verhaal heb verteld? Hij heeft wel is gevraagd of er meer is gebeurd. Ik ben niet vreemd gegaan, want we hebben officieel niks. Soms denk ik, ik moet eerlijk zijn, maar aan de andere kant zie ik het nut er niet van in. Hij is nog steeds m’n collega en dat gaat onnodig jaloezie veroorzaken, want ik moet echt niks van die jongen.

Wel ben ik bang dat het binnenkort officieel is en ik dit niet verteld heb…

Hoi,

Uiteindelijk moet je doen wat goed voelt, maar ik heb bij jouw verhaal een beetje het idee ‘baat het niet, dan schaadt het niet’. Toen dat is gebeurd hadden jullie officieel niks en als het goed is heb je verder ook niks meer met die collega en wil je daar niks mee. Zou het dus laten en het ver achter je laten.

Tenzij het je echt niet lekker zit, maar ik zie het nut ook niet zo. Dat gaat alleen maar oude wonden openhalen.

Dit is mijn mening, hopelijk kun je er wat mee! Succes, ongeacht met wat je besluit :wink:

Ik zou het niet vertellen. Kans bestaat dat hij niet goed reageert en je hebt eigenlijk niks fout gedaan. De meeste jongens vinden het niet leuk als je seks met een ander had.

Je moet het wel vertellen als de kans groot is dat het uitkomt, maar anders, gewoon je geheimpje. Ik heb ook wel zo mijn eigen geheimpjes.

Tja. Als je iets vertelt ga dan voor de hele waarheid of vertel het niet. Er later op terugkomen is meestal niet handig…

Ik zou het nu niet vertellen. Je schiet er niks mee op, je had geen relatie toen en het is nu eenmaal gebeurd. Als het niet nog een keer gaat gebeuren, is er weinig aan de hand.