Moet ik het vertellen?

[i]Ik ben verliefd op een jongen uit mijn klas; J.
Hij zit al vanaf de 1e in mijn klas, nu zit ik in de 4e.
Ik kan me geen tijd herinneren dat ik niets voor hem gevoeld heb.
We zijn redelijk goede vrienden, maar ik weet gewoon voor 99% zeker dat hij me niet leuk vindt.

De laatste tijd heb ik het gevoel dat ik mezelf voor de gek houd; ik ben vrienden met hem, ga film kijken met hem en een andere vriendin.
Ik houd dus eigenlijk niet alleen mezelf voor gek, maar ook hem.
Als ik het hem vertel, is alles verpest, dat weet ik zeker. Maar als ik het niet vertel, weet ik zeker dat ik er later spijt van krijg.

Wat nu?[/i]

Hmh. Flirt ff met hem , laat het hem langzaam snappen dat jij hem leuk vindt en niet alleen als vriendin wilt worden gezien. Word betere “vrienden” maar probeer echt een beetje duidelijk te maken dat jij wat voor hem voelt zonder het er echt over te hebben, want misschien weet hij nu helemaal niets en als je dat dan plots vertelt is dat een schok en wordt het idd moeilijk om vrienden te zijn.

probeer gewoon op de een of andere manier erachter te komen of hij jou ook echt zeker leuk vindt. en dan kan je hem vragen?
of als hij je leuk vind geef je hem hints zodat hij weet dat jij hem ook leuk vind en hij jou vraagt

tjaa ik weet niet doe wat je hart je ingeeft

Word inderdaad betere vrienden met hem, op die manier wordt het makkelijker om contact te leggen (als vrienden kun je veel gemakkelijker eens afspreken en alles) én je leert hem beter kennen. Loop vooral niet te hard van stapel, want daar knappen jongens of af. Laat gewoon zien dat je een leuke, aardige, gezellige meid bent, want dat kan toch geen enkele jongen weerstaan?

Ja, het stomme is; ik denk dus al 3 jaar: niet te hard van stapel lopen!

Misschien ben je wel zo neutraal dat je helemaal ongeïntresseerd lijkt? n__n

Hmm, ja, ik ben inderdaad wel een droogkloot XD
Maar ook zó bang om een blauwtje te lopen.

Vroeg of laat zul je toch ook gekwetst worden? Als hij bv een vriendin krijgt ofzo. Kan je net zo goed je kans wagen!

Dat is waar! Vraag anders eens of hij je met je huiswerk kan helpen ofzo? Ja geen droomdate, maar tóch, haha.

[i]Dat zou echt heel dom overkomen, ten eerste; ik heb een heel ander profiel.
Ten tweede; ik haal goede cijfers dus heb geen bijles nodig.

Ik heb het vorig jaar een keer geprobeerd met Frans, omdat hij daar heel goed in is, maar nu heb ik geen Frans meer.

Verder knipoogt hij vaak naar mij enzo, maar dat doet hij bij iedereen.
Hij is ook niet extreem aardig tegen mij & soms denk ik echt dat ie een beetje homo is.[/i]

O__o Word dan gewoon betere vrienden, als hij niet zo aardig doet. Dan kan je ook meteen te weten komen of hij nu homo is of niet.

als je bijv. weer een film met hem gaat kijken, ga tegen hem aanliggen en hem knuffelen, kijken hoe die reageert

Pak hem op z`n bek.

Ik bedoel, kun je niet gewoon subtiel flirten?
Lief lachen, knipogen, haar naar achtergooien? You know?

Hmm, ja. Dat ga ik wel proberen. Op een subtiele manier dan XD