Moet ik het uitmaken

Hoii,
Ik heb een vriendje, maar ik weet niet of ik hem echt leuk vind.
Ik hou van hem, en soms/50% van de tijd wil ik bij hem zijn en zoenen en tegen hem aan liggen enzo maar er zijn ook dagen dat ik echt even niks van m moet hebben (die zijn er niet heel vaak hoor) en dat ik niks van de ‘symptonen van verliefd zijn’ bij mezelf herken.
Ik wil hem niet aan het lijntje houden dus moet ik het uitmaken (wat me echt ontzettend veel verdriet zal doen) of is het wel gezond om af en toe niet met hem bezig te willen zijn?

Ik denk dat het wel gezond is dat je je eigen leven hebt en niet alles om je vriendje draait (zeker wanneer je al langere tijd samen bent). Maar als je niet echt verliefd bent geweest en het meer fijn is dat er iemand om je geeft met wie je kan zoenen en knuffelen zou ik het zeker overwegen om het uit te maken omdat de kans dan groot is dat je hem inderdaad aan het lijntje houd.

Het feit alleen al dat je hem niet aan het lijntje wil houden en dat dus al denkt te doen zegt voor mij eerlijk gezegd al genoeg.

^Ik sluit me ook aan bij de bovenstaande reactie!

Als je echt zo erg aan de relatie twijfelt zou ik het uitmaken.

Het ligt eraan hoe lang jullie al een relatie hebben, maar je blijft natuurlijk altijd je eigen leven hebben. Ik ben het ook eens met de eerste reactie.

Ja, ik heb soms tijden dat ik alleen maar bij hem wil zijn en naar hem verlang maar soms ontwijk ik hem ook een beetje. (Keertje niet afspreken enzo).

Eens met Asella!