moet ik het uitmaken of niet?

ik heb nu 2 maanden een vriendje en we passen goed bijelkaar, hebben dezelfde soort humor, hij is een beetje een bad boy (waar ik wel van hou), we kunnen heel goed met elkaar praten en hij maakt me rustig (ik ben namelijk nogal druk hehe :grimacing: )

maar nu wil ik het misschien uitmaken.
omdat: 1) hij niet wil dat zijn ex weet dat we wat hebben dus ik moet hem negeren op school, maar is het niet zo dat je vriendje juist trots op je moet zijn? dat hij iedereen wil laten zien dat je zijn vriendin bent?
2) de laatste tijd heeft hij het heel druk en heeft hij minder tijd voor mij. ik baal ervan want ik voel dat ik hem langzamerhand aan het kwijtraken ben.
3) eerst smste hij me altijd ā€˜loveyou’ of ā€˜slaap lekker schatje’ maar nu is het ā€˜tot morgen’ of ā€˜doei’.

volgens mij neemt hij het niet serieus genoeg. of boeit het hem te veel wat anderen ervan vinden. en de enige manier om te laten zien dat je zo niet met je vriendin kunt omgaan is in mijn ogen het uitmaken. ik heb hem namelijk al vaak genoeg gezegd dat we wat moeten afspreken maar hij nodigt mij nooit uit! en ik ben het zat om de hele tijd teleurgesteld te worden als ik iets voorstel. misschien heeft hij echt geen tijd? ik wil hem simpelweg gewoon niet kwijt. ik kan wel zeggen dat we ā€˜vrienden kunnen blijven’ maar ik wil hem niet als een vriend ik wil hem als mijn vriend.

alsjeblieft help me! ik weet niet meer wat ik moet doen!

Ik zou eerst met hem praten.

Laten gaan, seriously punt 1 is genoeg.

Als ik net moest doen of ik hem niet kende dan zou ik zoiezo geen relatie met hem willen… ik zeg dumpen die handel… mja jij kent hem beter dan ik…

En dat had ik in eerste instantie ook nooit laten gebeuren…

Ik zou ook eerst met hem gaan praten. Als dat niks uithaalt spreekt de rest voor zich.

Eerst praten, wie weet heeft hij een goeie reden (wat ik sterk betwijfel). Blijft hij bij z’n standpunten dan meteen uitmaken!

Helemaal mee eens… Later kijk je hier waarschijnlijk op terug en denk je hahahaha wat was dat voor iets, waarom?!

Iedereen hier heeft wel heel snel een oordeel zeg, er bestaan niet alleen rare jongens…maar ook rare meisjes. Wie weet wil die het wel niet omdat ze heel jaloers is en rare dingen gaat doen, weten jullie veel. :’)

wij geven gewoon onze mening op wat wij hier zien.

Hij gaat zeker niet goed met je om. Ik kan begrijpen dat je je op deze manier helemaal niet als zijn vriendin voelt. Je kan hem beter vertellen hoe je je voelt, misschien een sms sturen hoe je je voelt als je het niet durft te bespreken? Het lijkt me beter om hem te laten gaan als het zo doorgaat maar wie weet verandert hij wel als hij van jou hoort hoe je je voelt…

-.-
Dan kun je erover met je vriendin praten en zeggen ā€œik wil het geheim houden want: blablablaā€. En trouwens, ook dan zou ik het onzin gevonden hebben. Een relatie geheim houden omdat je bang bent van anderen!? Ga toch weg

Zij vraagt toch ook niet waarom :"D