ik heb nu 2 maanden een vriendje en we passen goed bijelkaar, hebben dezelfde soort humor, hij is een beetje een bad boy (waar ik wel van hou), we kunnen heel goed met elkaar praten en hij maakt me rustig (ik ben namelijk nogal druk hehe )
maar nu wil ik het misschien uitmaken.
omdat: 1) hij niet wil dat zijn ex weet dat we wat hebben dus ik moet hem negeren op school, maar is het niet zo dat je vriendje juist trots op je moet zijn? dat hij iedereen wil laten zien dat je zijn vriendin bent?
2) de laatste tijd heeft hij het heel druk en heeft hij minder tijd voor mij. ik baal ervan want ik voel dat ik hem langzamerhand aan het kwijtraken ben.
3) eerst smste hij me altijd āloveyouā of āslaap lekker schatjeā maar nu is het ātot morgenā of ādoeiā.
volgens mij neemt hij het niet serieus genoeg. of boeit het hem te veel wat anderen ervan vinden. en de enige manier om te laten zien dat je zo niet met je vriendin kunt omgaan is in mijn ogen het uitmaken. ik heb hem namelijk al vaak genoeg gezegd dat we wat moeten afspreken maar hij nodigt mij nooit uit! en ik ben het zat om de hele tijd teleurgesteld te worden als ik iets voorstel. misschien heeft hij echt geen tijd? ik wil hem simpelweg gewoon niet kwijt. ik kan wel zeggen dat we āvrienden kunnen blijvenā maar ik wil hem niet als een vriend ik wil hem als mijn vriend.
alsjeblieft help me! ik weet niet meer wat ik moet doen!