moet ik het uitmaken en hoe?

heyy

Ik heb een vriend maar ik voel niks meer voor hem… eerlijk gezegd heb ik dat ook nooit echt gedaan maar ik wou hem een kans geven, want hij was wel heel lief voor me (ik weet het, het klinkt stom). Maar nu begin ik hem echt een beetje zat te worden en hij heeft helemaal niks verkeerd gedaan ofzo… maar nu zit ik dus heel hard te twijfelen of ik het uit zal maken en als ik dat dan doe, hoe want ik kan hem niet echt een reden geven.

Kunnen jullie mij hier misschien mee helpen?

Ja! Het gevoel moet er zijn.

Waarom begin je hem zat te worden?

Dat is juist mijn probleem… ik weet het niet ik heb gewoon niet zo veel zin meer om met hem af te spreken of om bij hem te zijn. Ik weet het, het klinkt heel stom…

^Nou ik vind het niet echt heel stom klinken als je nooit wat voor hem gevoelt hebt. Ik zou het uitmaken want je houdt hem zo heel erg aan het lijntje.

maar wat moet ik dan tegen hem zeggen? Want ik kan hem geen reden geven en dat komt zo lullig over en dat verdiend het niet want heeft nooit iets fout gedaan…

Jawel, zeg gewoon dat je geen gevoelens meer voor hem hebt.

oke… dankjewel voor jullie hulp. Ik denk dat ik het toch maar uit ga maken… maar hij is nu een week weg dus dat word afwachten…

Hoelang hebben jullie al een relatie?

Uitmaken.

Ik zou het ook uitmaken, leg het hem gewoon rustig uit. :slightly_smiling_face: