moet ik het mijn ouders vertellen?

hoii, ik ben 13 jaar en heb wel eens ooit met een jongen gezoend. Ik weet nou niet of ik het persee aan mijn ouders moet vertellen. Ik heb met mijn moeder een best goede band maar zij denkt dus dat ik nog nooit gezoend heb, ik durf het haar ook niet te vertellen en als ze ernaar vraagt ontken ik altijd xx

Waarom zou je het vertellen?

Nou directioner0611, als je moeder het vraagt zeg je gewoon “ja.”

Dat weet ik dus niet, of het een zaak is wat me ouders moeten weten of dat het normaal is dat je ouders het niet weten ?

Wees gewoon eerlijk. Jij zegt zelf dat je een hele goede band met moeder hebt, dus wat is dan het probleem?
Ik zou het gewoon vertellen, anders kom je jezelf nog een keer tegen!

ik zou het niet uit mezelf vertellen, maar als ze het vragen zou ik gewoon ‘ja’ zeggen. No biggie.

maar ik schaam me er best wel voor, mijn moeder denkt echt dat ik zon dingen nog allemaal niet doe enzo

Je hoeft het niet uit jezelf te vertellen, maar als ze ernaar vraagt kan je gewoon ja zeggen.
En je moeder begrijpt heus wel dat dat nu allemaal aan het komen is!

Je hoeft het toch niet te zeggen? Maar je moet er ook niet over liegen, dus als ze er achter vragen zeg je gwn ja :wink:

hoe hebben jullie het trouwens je moeder verteld ?

Ik vind zoiets privé :wink:

waarom zou je dit aan je moeder vertellen??

het is niet goed om te liegen, als ze het nog een keer vraagt zeg gewoon ja,want je bent er dan gelijk van af. ik snap dat je ervoor schaamt. je hoeft het niet uit jezelf te vertellen. vertel het haar als ze het vraagt. ze zou vast denken oooh wat wordt mijn kind toch groot. en je moeder heeft het vroeger waarschijnlijk ook gedaan. begin mischieen eerst te vragen op welke leeftijd zij heeft gezoend. mischieen word het dan minder awkward.

veel xxxjes

ik zou het niet vertellen als ik heb gezoend, omdat ik niet zon goede band met mijn moeder heb.
maar jij wel dus ik zou het gewoon doen

.

Als ze er om vragen zou ik gewoon eerlijk antwoord geven. :slightly_smiling_face:

gewoon doen

Hoezo dat nu weer? Het zijn haar ouders zaak toch helemaal niet om precies te weten wanneer ze voor het eerst zoent? xD

Precies, waarom zou je uit jezelf moeten zeggen ‘Hey, ik heb een keer met een jongen gezoend’, dat snap ik niet zo. Ben je van plan na de eerste keer sex ook meteen te zeggen ‘Mam, ik heb sex gehad!’

Niet bot bedoelt hoor, maar ik zou dat niet zo snel doen.

Nee dat klopt, ik zou dus ook nooit uit mezelf dat durven te vertellen.
Maar mijn moeder is ook altijd zo van : Ach je hoeft toch nog niet te zoenen, ik heb dat ook pas op me 15e gedaan dat komt nog wel, je bent nog zo jong blablabla
daarom vind ik het zo eng omdat ze het dus nog zo jong vind