moet ik het hem vertellen?

Ik heb een vriend maar er is wat gebeurt…
Een paar dagen geleden was ik met een paar mensen. Een vriendin en 4 jongens.
Op een gegeven moment gingen ik en mijn vriendin zo voor de grap nep zoenen, een trucje waarbij je op je duim zuigt en het lijkt alsof je zoent. Die jongens vonden het super geil zeiden ze. Dus ik en mijn vriendin vonden het dik lachen want het was niet echt natuurlijk. Toen wilde ze dat we onze handen lieten zien onder het ‘zoenen’ zodat ze konden zien dat het echt was. Toen hebben we onze haren ervoor gehangen zodat je ons gezicht niet kon zien en het leek alsof we zoenden terwijl we gewoon wang op wang zaten. Daarna wilden ze ook zien of we tong gebruikte dus die staken we uit voor het idee. En die jongens geloofde het. Op dat moment was het nog grappig enzo.
Maar ze hadden al wat op en begonnen klef te doen dus ik duwde één van die jongens weg bij zn borst. Toen zei hij: ‘aah je zit aan mn tieten, nu mag ik dat ook bij jou doen’. Ik zei dus dat hij dat niet mocht en grapte dat als ik ooit aan zn lul zou zitten hij misschien aan mn tieten mag zitten. Op dat moment pakte een van die jongens mijn hand en deed die naar die jongen zijn lul. Toen pakte me ze vast zodat ik niet weg kon. Ze hebben in mn bh gezeten en in mn broek geprobeert te komen maar dat is ze niet gelukt want ik had me weggerukt.

Het probleem is nu dus dat er een dik vette roddel rondgaat dat ik met mn vriendin zou hebben gezoend. Dat is dus ten eerste niet waar. Mijn vriend heeft hier ook van gehoord en ik heb hem gezegt dat ik precies vertel wat er gebeurt was als ik met hem alleen ben. Hij zei dat ik wel eerlijk moest zijn en dat het allang goed was als ik de waarheid vertelde en dat hij me alles zou vergeven als ik dat maar deed.

Ik ga hem natuurlijk precies vertellen van het nep zoenen maar ik weet niet of ik moet vertellen wat die jongens hebben gedaan. Hij heeft die avond daarvoor nog gezellig met ze gepraat enzo…

Ik zou het gewoon doen. Wat een stelletje mongolen zeg.

Dat is ook niet zo slim natuurlijk en beejte jongens gaan opgeilen. Maar goed het is ook fout van die jongens geweest. Je moet gewoon alles aan je vriend vertellen. Want straks krijgt hij het later nog te horen van iemand anders.
En dat is vrij lullig :relieved:

Alles vertellen, dat is het beste.

Niet echt een slimme actie van jullie. Jullie hebben het nogal uitgelokt vind ik.
Maar wat die jongens daarna hebben gedaan kan natuurlijk niet, ik zou dat wel gewoon aan je vriend vertellen

Gewoon vertellen…
Als die jongens dat tegen jou zin in deden is dat btw aanranding…

Hoezo hebben ze het uitgelokt? Die jongens moeten gewoon van haar bh en broek afblijven als zij al aangeeft dat zij dat niet wil. Dat heeft er niks mee te maken dat ze voor de grap die jongens een beetje aan het opgeilen waren.

Ik zou als ik jou was je vriend gewoon alles vertellen. Wat die jongens bij jou deden, daar kan je niks aan doen he? Dat is hun fout, niet die van jou.

^ Lees nou eens goed wat ik zeg… ‘maar wat die jongens daarna …’
Die roddel, dát hebben ze uitgelokt.

nja, is ook niet echt slim om dat te doen natuurlijk, maar dat wat die jongens deden hebben jullie mischien een klein beetje uitgelokt, maar als je het niet wilt terwijl ze het toch deden zijn hun ook fout. Ik zou het gewoon eerlijk vertellen, als hij echt van je houd word hij er niet boos om, hoop ik voor je

Gewoon alles eerlijk vertellen. jij zou toch ook willen dat 'ie eerlijk tegen jou is?

Die roddel hadden ik en mijn vriendin ook al voorspeld ja.
Maar op dat moment was het gewoon lachen.
Het is gewoon het probleem dat als ik dat wat die jongens hebben gedaan aan mn vriend vertel dat hij dan misschien naar die jongens toegaat en dat wil ik dus echt niet.

Dit moet je hem vertellen.

Hij kent die jongens en ik wil niet dat hij naar ze toegaat want dan weet dadelijk heel de school het. En sowieso dat die jongens ontkennen dus dan ben ik het meisje dat het heeft verzonnen.

Die vriendin van je was er toch bij? kan ze toch zeggen dat het zo is… Alles vertellen, het is beter dat hij het van jou als eerste hoort. Als hij jou niet geloofd is hij je ook niet waard… Een echte vent komt dan direct voor zijn meisje op en pakt die kerels flink aan.

Gewoon vertellen. Als hij achter die kerels wíl aangaan, geeft dat eigenlijk aan hoeveel hij om je geeft. Maar vertel het hem toch, en vraag desnoods of hij er geen punt van wil maken met die jongens.