Moet ik het hem vertellen?!

Hey girls,

Ik vind een jongen al best lang leuk. Ik ken hem van vakantie en heb dan ook alleen contact met hem via telefoon, want hij woont niet heel dichtbij.
Nu hebben we bijna iedere dag wel gesprekken met elkaar. En steunen we elkaar als we problemen hebben of iets, gewoon als echt hele goede vrienden enzo.

Maar mijn probleem is dus dat ik hem echt leuk vind, maar hij een vriendin heeft sinds een aantal weken…

Het rare is dat hij nog steeds met hartjes en kusjes enzo praat en ook gewoon het gevoel heb dat hij soms ook meer van mij vindt, maar dan bedenk ik me dus weer dat hij een vriendin heeft en dat ik dat dus niet mag denken, want het kan gewoon niet! Hij vindt haar al leuk.

Ik weet ook niet of ik het hem moet vertellen dat ik iets in hem zie. Ten eerste omdat ik bang ben dat het onze vriendschap verpest en ten tweede omdat hij een vriendin heeft en kan dat niet maken tegenover haar (en hem). Maar als ik het niet vertel dan blijf ik er maar mee rond lopen, wat ik nu al doe en het maakt me letterlijk echt helemaal gek.

Ik blijf maar tegen mezelf zeggen dat ik niets in hem mag zien omdat ik alleen maar zijn relatie kan verpesten en hij mij misschien niet eens zo ziet als ik hem.

Ik durf het hem niet te vertellen dat ik hem leuk vind, want ben bang dat ik onze goede vriendschap dan verpest… en ook dat hij mij helemaal niet zo ziet, terwijl ik vaak denk dat het wel zo is.

Moet ik het hem gaan vertellen? En hoe dan?
Want ik denk dat het beter is om het niet te vertellen, maar ik zweer je ik maak mezelf nu echt al zo gek omdat ik er de hele dag maar aan denk en nog langer houdt ik echt niet vol :sweat:
Of moet ik het wel vertellen (maaar hoe??), puur zodat ik er vanaf ben en hij het tenminste weet. Maar dat ik er bij zeg dat hij er niets mee moet doen en het gewoon verder moet gaan hoe het is, maar het zeg omdat ik het gewoon kwijt moest aan hem?!

Hoop dat iemand me kan helpen met goede hulp en tips!

xxx

Vertel het hem inderdaad niet. Hij heeft al een vriendin dus hem moet je gewoon proberen te vergeten hoe moeilijk het ook is.

Dit. En vertel hem dat hij moet stoppen met die hartjes en kusjes, want dat doe je niet als je een vriendin hebt.

Dit heb je een tijdje geleden toch ook al gepost?

Maar ik vind dat je dat niet tegen hem moet vertellen. Hij heeft een vriendin en dan ga je eigenlijk tussen hun in zitten. Bovendien moet hij ook echt stoppen met die hartjes enzo, dat vind ik echt niet kunnen.

Probeer hem te vergeten, denk aan andere dingen, ga iets doen dat je afleidt.

Vraag aan hem waarom hij berichten met hartjes en kusjes stuurt, dan zal het miss al wat duidelijker worden,

Ik zit een beetje in dezelfde situatie, maar ik ben er niet zeker van of ik hem leuk vind… Maar goed toen hij zei dat hij een vriendin sinds een tijdje had brak mn hart een beetje… Bij mij appt hij ook nog steeds met hartjes en xoxo zo van bruh, oke dan. Gewoon wachten totdat het uit is i guess XD

XOXO

Voor jou geld hetzelfde. Kap het contact af, hij heeft een vriendin, daar ga jij niet tussen komen en dat moet je ook niet willen. En stel je krijgt hem, hoe weet je zo zeker dat hij het ook niet bij jou gaat doen? Hij appt nu al met andere meisjes met hartjes en kusjes, als jij met hem hebt, doet hij dat misschien ook wel weer naar anderen.