Moet ik het hem vertellen of laten?

Hee!

Ik zit een beetje te twijfelen. 4 jaar lang zat ik bij een leuke jongen op school, Erik. En we waren verliefd op elkaar soms, maar wisten dat dan niet zeg maar. Dus we waren allebei te schijterig om het te zeggen. Maar ik wist wel in mijn achterhoofd dat hij mij een leuke meid vond omdat zijn vrienden dat telken zeiden enzo. Dit jaar (zit nu niet meer bij hem op school) gingen we een keer afspreken. Het was heel gezellig en hij was zó lief, we hebben ook gezoen. En ik vond hem echt zo verschrikkelijk leuk en was zo ontzettend blij.

Maar vlak na het afspraakje kwam hij naar me toe op msn, en zei; ik heb er geen tijd voor, heb het met mijn ouders besproken maar heb het zo druk met school ik heb geen tijd voor een vriendin. Ik was zo verdrietig en dacht; meent ie dit nou?

Een paar weken later, zat ie te flowen met een andere meid. Ik vroeg; ben ik zo veeleisend dat je niet met mij kan gaan maar wel met haar? En hij antwoordde dat ze bij hem in de klas zat, dus ze elkaar dan vaker zagen… maar dit heeft ook niet zo lang geduurd. Hij is nu weer happy single,

en ik vraag me ontzettend af of ik hem moet vertellen dat ik nog steeds gek op hem ben?! Ik loop de hele tijd met hem in me hoofd en als we eventjes op msn praten krijg ik alweer kriebels in m’n buik. Maar ik ben zo bang dat ie gek van me word of dat het alleen maar een spelletje was ofzo…

Wat zouden jullie in mijn geval doen?

kusxx

pfff das wel kut zeg!
Als ik in deze situatie was zou ik denk ik toch nog ervoor gaan …
misschien is dat dom, misschien niet… ik weet t ook niet haha:p
maar… k bedoel je vind m nou al zo lang leuk?
praat ns goed met m en vraag ns of er echt geen andere reden is waarom hij het niet wou proberen…
x successss:luck:

Niet geschoten is natuurlijk altijd mis.

Maar ik zou wel voorzichtig zijn enzo, met hoe hij eerst geen tijd had voor jou maar wel voor iemand anders… dat vind ik toch wel een lame excuus.

Ja dat idd wel ja:S

helemaal mee eens.

Hij heeft met z’n ouders besproken of hij tijd heeft voor een vriendin? Damn.
Maar je kunt 't altijd nog eens proberen natuurlijk.

Ik zal het nog is een keer met hem er over hebben. Nee heb je Ja kun je krijgen.

Ik zou hem het niet waard vinden…