Moet ik het haar vertellen?

Hoi,

Een meisje die ik ken is laatst met een jongen naar bed geweest, en zij mocht dat van hem aan niemand vertellen eigenlijk. Ze heeft dit toch gedaan aan een gezamenlijke vriend van ons en hij vertelde het mij weer. Nou is de jongen waar ze mee naar bed is geweest al een hele tijd aan het daten enzo met een ander meisje die al een kind heeft. En nu heb ik een godsafschuwelijke hekel aan jongens die vreemdgaan en vooral nu er een kind in het spel is. Moet ik haar waarschuwen dat het geen lievertje is eigenlijk?

Als hij alleen aan het daten is, is het toch niet echt vreemdgaan :")?
Maarja, ik zou het idd gewoon vertellen. Kan heus geen kwaad.

Gewoon verstandig niks zeggen.

Vertellen!

Ja maar mun vriend zegt dus dat hij loopt te verkondigen dat hij alleen date, terwijl zij denkt dat ze wat hebbe! Ik denk zelf ook… spreken is silver zwijgen is goud… maar ik twijfel want ik heb medelijden

Je kent hem of dat meisje toch niet goed? Dan vind ik ook niet dat het aan jou is om het te vertellen. Als het nu een vriend/vriendin van je was geweest was het een ander verhaal.

Ze is met hem naar bed geweest, maar hebben ze ook een relatie?

Nee hij houd hun allebei aan het lijntje denk iK!

Nee. Spreken is zilver.

Ik maakte uit je beginpost op dat ze een keertje met hem naar bed is geweest, en dat het daar (tot nu toe) bij is gebleven. En dan is hij single, en kan hij doen en laten wat hij wil.

nee wel vaker sorry. Het komt er op neer dat ze heel vaak hebben gebeld en etc en een paar x bij elkaar zijn geweest, maar hij date dus met die andere die een kind heeft. Terwijl die met het kind verliefd is en die andere ook. Maar die mag dus niks zeggen van hem tegen die met dat kind! nouja een ingewikkeld verhaal maar ik kan zo snel medelijden hebben. EN OJA sorry zilver whaha!

Hoe goed ken je dat meisje met dat kind? Als je haar redelijk goed kent, zou ik het vertellen. Als ze een volledig vreemde voor je is, zou ik het niet zeggen.

Lullige situatie…