Moet ik het doen?

Hallo allemaal!
ik ben een meisje van 13 en heb een hele leuke vriend van 19. We zijn al 4 maanden samen en we zijn heel erg verliefd op elkaar. Ik denk dat hij degene is met wie ik kindjes ga krijgen en ga trouwen llater. hij wil dat ook heel graag en vind me heel leuk. hij wil nou al met mij naar bed maar ik heb gezegd dat ik dat nie wil. Elke keer als we bij elkaar zijn kan hij zijn handen gwn niet vanme af houden en gaat hij met zn handen op plekken en dat wil ik nie. ik durf het alleen niet tegen hem te zeggen dat ik er nog niet klaarr voor ben. Maar ik wil hem niet kwijt want hij is echt de man van mn leven en we houden heel veel van elkaar.
weet iemand wat ik moet doen pleaseee!!!
ik zit er echt heel erg mee

xx kim

Als hij “de ware” voor je is en jullie echt van elkaar houden moet hij je respecteren wanneer jij aangeeft dat je niet wil. Anders is het “de ware” niet.

Wtf moet een jongen van 19 met een meisje van 13? Bah

dankje wel, maar hoe moet ik het aan hem vertellen??

later maakt dat toch niks uit ik ken ouders die 10 jaar schillen dus wat is het probleem?

Als hij nu seks met je heeft is hij strafbaar, dat is het probleem zo’n beetje.
http://www.wetrecht.nl/seks-met-minderjarigen/ lees dit maar even.

maar we houden van elkaar, hoe moet dat dan kan iemand mij alsjeblieft helpen???

exact mijn gedachte

Liefde is toch Liefde stel jij zat in deze situatie?

Leeftijdsverschil opzich is geen probleem, maar wel op jouw leeftijd vind ik. En hij kan opgepakt worden inderdaad.

ja het is inderdaad echte liefde als we oud genoeg zijn willen we samen kindjes krijgen en trouwen, dat is liefde

Ik wil echt niet lullig doen maar je bent 13, je hoort nog helemaal niet bezig te zijn met ‘liefde’ en seks vind ik

Dit.

Er zijn echt wel mensen die op hun 13e hun grote liefde tegenkomen hoor, het is alleen zeldzaam. Maar hier kunnen anderen verder weinig over oordelen.
Enfin, aangezien jullie elkaar de ware vinden, vindt hij het vast geen probleem om te wachten met seks tot het legaal is, of anders het risico te lopen dat jouw ouders of leerkrachten of whatever de politie inlichten. En dan wil ik je nog meegeven dat je NIKS tegen je zin moet doen, nooit, want daar krijg je zo’n spijt van…

ah gatverdamme. Als ik een 13 jarige zie dan zie ik nog een kind (wat het ook is!!!) en daar zie ik mezelf dan geen seks mee hebben ah supervies :’)

dankjewel eindelijk iemand die me een beetje begrijpt

Wees in elk geval wel voorzichtig TS. :slightly_smiling_face:

Hij gaat toch aan je zitten terwijl je hebt gezegd dat je het nog geen seks wilt. Vind ik zelf wel een beetje raar. Daarnaast moet je echt even op zoek gaan naar een jongetje van je eigen leeftijd die zelf ook nog te bang is om iets te doen. Want dit werkt niet in mijn ogen, het verschil is te groot op die leeftijd

Ok, een iets menselijkere reactie dan.

Hij is 19 en wilt seks, met jou. Jij bent 13 en wilt geen seks, niet met hem of met iemand anders. Hij weet dat en zegt dat hij de ware is, en dat vind jij ook enz. Hij gaat daarna toch nog aan je zitten terwijl jij dan niet wilt. Hij is dan in principe al strafbaar aangezien hij aan een minderjarig kind zit.

Hoeveel argumenten wil je nog meer? Jij laat het alleen maar toe omdat je van hem ‘houdt’, terwijl hij jou onder druk zet.

Stel dat je het doet…

1. Ouders weten alles en gaan je er mee vervelen
  2. Ze komen het op wat voor manier dan ook te weten
  3. Ze lichten mensen er over in (politie)
  4. Je vriend wordt opgepakt… (misschien is hij daarna wel kei boos op je en wil hij je nooit meer zien… o_O)
  5. Je voelt je kei rot en hebt er heel veel spijt van. Je wilde dat het nooit was gebeurd, maar dat lukt niet meer.

Ik weet overal het ergste uit te halen, sorry. Als ik jou was, zou ik het niet doen. Want mijn verhaal is heel onwaarschijnlijk, maar wie weet…