Moet ik het doen?

Haai,

Ik had dus een jongen bij mij op de basisschool, hij is echt heel knap, en heb zn nummer via via. Maar is het niet dom als ik hem ga appen met “hee ben jij {naam} ?” Of moet ik het gewoon doen… HELP

Gewoon doen, ik vind het niet dom hoor. Je moet wel een goede reden hebben waarom je zijn nummer wilde want daar gaat ie wel naar vragen.

Ik zeg doen, wie niet waagt wie niet wint. Als hij raar antwoord kan je altijd nog een smoesje verzinnen :wink:

Maar ik weet zeker dat hij het is haha.

Je kan ook wachten tot er iets is… bijvoorbeeld zijn verjaardag, of je hem iets wilt vragen en zijn nummer hebt gevraagd, of als reactie op iets wat hij op facebook ofzo heeft gezet (weet niet of jullie dat hebben?)

Ik heb hem 3 jaar niet gesproken…

ooh is het drie jaar geleden? Dan zeker doen!

Dat vind ik toch een goede aanleiding om een gesprek te beginnen… gewoon geinteresseerd hoe het met hem gaat, wat voor school hij zit enzo

Nou en? Je kan toch doen alsof. :wink:

HEB T GEDAAN :astonished: :astonished:

update! (A)

We hebben wat gepraat, maar nu is ie al 3 uur niet online geweest :frowning_face:

Niet druk over maken joh! (De meeste) jongens kijken niet 1000 keer op hun mobiel op een dag, zijn soms ineens weg enz, maar ik ken het irritante gevoel…

Hij heeft gelezen en genegeerd… Ik probeer het vanmiddag of deze week nog wel een x :slightly_smiling_face:

Leuk, alles genegeerd :rage: