Moet ik hem wel vergeten? En zoja hoe?

Naja ik zal het allemaal even uitleggen.
In januari heb ik een leuke jongen ontmoet.
Hij was best wel knap & hij was ook heel lief.
Een tijdje later spraken we wat op msn enzo entoen zei hij dat hij mij ook wel leuk vond, en hij vroeg of ik over een tijdje wel wat met hem wou.
Naja dat wou ik wel want ik vond hem erg leuk.
We spraken nog een paar keer af en we hebben toen ook wel gezoend.
Een kort tijdje daarna deed hij nog wel lief, maar later heel kort af tegen mij.
Hij had mijn Bff verteld dat hij iets had gedaan wat niet zo leuk was.
En mijn bff mocht dat niet zeggen tegen mij, en dat begreep ik ook van haar want ze wou geen ruzie met de jongen die ik leuk vond.
Ik heb het hem zelf een paar keer gevraagt wat hij mij nou eigenlijks moest vertellen, en ook in een sms en toen zei hij ineens dat het niets meer zou worden. Toen ik vroeg aan mijn bff of dat het gene was wat hij mij moest vertellen zei ze nee, tegen mij vertelde hij heel iets anders.
Naja, dus ik nog een paar keer vragen maar dan nergeert hij me.
Ik dus weer met mijn bff praten of ze het alsjublieft wou vertellen aan mij nou en dat deed ze, ze vertelde dat hij een ander meisje had gevingert terwijl dat hij tegen mij zei dat hij alleen voor mij ging.
Kon wel janken toen ze dat vertelde.
mijn bff & een andere vriendin zeiden dat ik hem moet vergeten.
Maar eigenlijk wil ik hem niet vergeten want ik vind hem nog steeds hartstikke leuk!
Ik weet echt even niet meer wat ik nou moet doen :anguished:?

Wat moet ik doen?

ik vind dat je hem moet vergeten, je verdient toch een jongen die helemaal voor jou gaat? & dan flikt die zoiets…

hij ziet jou niet zitten zegt 'ie
en hij vingert een ander meisje terwijl hij “helemaal voor je ging”.
het is heel moeilijk dat je hem nog leuk vind, maar het is echt beter om hem te vergeten.
die jongen moet zijn best voor jou doen!

vergeten en dr zijn zat écht leuke jongens! jongens die dat zeggen zijn niet te vertrouwen, en laten lopen die hap! sterkte!

Zoiets vertel je toch tegen een vriendin als het je bff’s vriendje dat zegt.
Ik vind het raar.
Is zij écht wel zo BFF?

Vergeten! Je verdient een veel betere jongen die wel de volle 100% voor jou gaat!

Meiden wij verdienen een goede jongen!

ga buiten zitten; adem goed in; ga daarna schreeuwen; denk daarna na.

Werkt bij mijn vriendinnen bijna altijd (:
Lukt dat niet?

Denk dan aan George Clooney/Orlando Bloom ofzow in een zwembroek *_*

maaruh; ligt eraan of hij wel helemaal goed bij zijn hoofd was toen hij die meisje had gevingerd? Ik zou liever 2 kanten van het verhaal horen dan van 1 kant…misschien dat je bff het verhaal heeft omgedraaid ofzo?

Schoot me ook te binnen.

En ja, vergeet hem. Als hij nu al niet te vertrouwen is…

up