Hey,
Mijn vriend heeft het na een jaar uitgemaakt.
Hij vertelde dat hij niet meer hetzelfde voelt als in het begin en niet meer verliefd op me was, hij vond het oneerlijk dat we nog verder zouden doen terwijl hij niet meer hetzelfde voor me voelde als ik doe. Ik snap het, en ik ben ook niet boos op hem, ik heb ook geen enkele reden om boos te zijn op hem. Alleen ben ik er zo kapot van. Ik vertelde meer aan hem dan aan mijn beste vriendin, en hij vertelde ook toen hij het uitmaakte dat ik hem beter kende dan wie dan ook, en dat hij het best lullig voor me vind, omdat we elkaar zo goed begrijpen, maar hij is gewoon niet meer verliefd.
Nu zou ik hem willen houden op facebook. Hij woont ver van me vandaan, dus ik zou hem niet zo veel meer zien, maar hij vind het best dat ik hem te vriend hou op facebook, twitter, msn,…
alleen is hij bang dat als hij ooit een nieuwe vriendin krijgt ik er kapot van ga zijn, en ik dat dan allemaal ga lezen. Dat is wel waar natuurlijk…Maar ik zou hem sowieso nooit vergeten, en geen contact meer met hem hebben lijkt me nog erger, zeker omdat we zo goed overeen komen. Nu heb ik mezelf voorgenomen om hem niet zo obsessief te gaan stalken, maar gewoon af en toe eens een gesprek met hem te houden om te vragen hoe het met hem gaat, en in de vakantie eens af te spreken als vrienden. Alleen weet ik niet of dat wel zo een goed idee is?
Moet ik hem verwijderen en nooit meer contact met hem zoeken, terwijl ik nog zoveel om hem geef (en hij ook om mij, alleen is hij niet meer verliefd) en onze tijd samen juist een leuke herinnering laten worden? Of zou ik hem houden te vriend en hopen dat mn gevoelens voor hem snel overgaan zodat we juist beste vrienden worden die elkaar goed begrijpen? Dat lijkt me echt geweldig. Alleen weet ik niet of ik het kan, omdat ik nog steeds best veel voor hem voel, en als ik hem ga zien weet ik niet hoe dat gaat aflopen… Ik denk ook dat ik er niet aan kan doen dat ik hem elke dag op facebook ga stalken en alles van hem ga controleren enzo…
Ik weet echt niet wat te doen. Bedankt om dit te lezen…