moet ik hem vertrouwen?

nou hier komt mijn verhaal :slightly_smiling_face: op de bassischool had ik een vriendje en die had een vriend waar ik ook wel mee omging, ik vond de jongen nooit leuk ofzo we hadden ook elkaars insta maar we waren dus gewoon vrienden. toen groep 8 begon had ik helemaal geen contact meer met hem en ook niet met mn oude vriendje dat was al lang uit. en nu zijn we al een tijdje verder want ik zit op de middelbare school,in het 1e jaar in het begin van het schooljaar had ik weer contact met die jongen… we zeiden weleens hoi tegen elkaar op school maar ik durfde hem nooit aan te kijken want ik werd suuuper verlegen van hem.
nou en toen hadden we elkaars insta, snap enzo weer. en na een tijd kwam ik achter dat hij mij ook leuk vond… en iedereeeeen op school zei ook jullie passen zoo goed bij elkaar enzo :slightly_smiling_face: hij is namelijk spaans en getint donker haar en ik heb ook donker haar. en als ze ons samen zagen gingen ze helemaal zijn naam roepen. ik kreeg ik echt het gevoel dat dit een perfecte relatie zou worden… nou dat was het dus niet :frowning_face: hij was eigenlijk mijn 1e echte vriendje die ik echte gevoelens voor kreeg. uiteindelijk kregen we en dat was 5 dagen aan… jaa wtf, we hadden toen 1 keer afgesproken tussen die tijd met 2 andere, en hij had nog instapost gedaan van ons dat we hand in hand liepen en toen de laatste dag voordat t uitging deed die super droog, dus had al een raar gevoel erbij. en toen vroeg ik of die kermis ging enzo in mijn dorp maar zijn berichten kwamen niet binnen dus ik dacht oh hij heeft vast een voetbal wedstrijd, en toen ik kermis ging hoorde ik van andere mensen dat hij hier ook was, en toen kwam een hele goede vriend van mij naar mn vriendin toe en zei dat ze haar wou spreken, nou ik wist niet wat er aan de en hand was en toen vroeg ik t mijn vriendin en ze was super geschokt en wou het maar niet vertellen en toen haalde ik haar over, nou hier komt t, ze zei dat mijn ex gewoon op de kermis was en het wou uitmaken… nou toen ik dat hoorde kreeg ik letterlijk hartpijn en barstte ik uit tranen, (ja klinkt super kinderachtig…) maar ik heb vriendjes gehad en nog steeds was dat mn grootste verdriet :frowning_face: toen ik was afgekoeld belden we hem en vroeg ik waar die was, hij was op de fiets onderweg naar huis… ik vroeg of het waar was dat die t uit wou maken, hij zei eerlijk ja en toen werd ik best boos en vroeg waarom toen vertelde die dat die me niet meer leuk vond en toen moest ik weer supeer hard huilen en hing mijn vriendin op ik had t toen ook gelijk uitgemaakt. nou op school durfden we elkaar niet eens aan te kijken enzo, nou toen was bijna het jaar voorbij en we doen alweer paar maanden gewoon normaal tegen elkaar, gewoon snappen en hoi tegen elkaar. maar eigenlijk zijn mijn gevoelens nooit weggegaan voor hem. en nu is t al bijna 2 maanden zo dat ik van mensen hoor dat hij me leuk vind en laats zag ik ook zn vriend met zn hoofd naar mij kant schudden tegen hem zo van dat ik hier sta en gisteren met kermis wees zn vriend ook naar mij. we snappen super vaak en op 1 dag gingen we praten over eerder, hij vertelde dat hij t moest uitmaken van zn vrienden en mij toen echt super leuk vond. nou ik ben niet zon persoon die aan die 5 dagen relatie shit doet, mensen moeten real met mij zijn en dat vertelde ik ook. hij zei ook dat die me super knap vond en gwn de mooiste meisje op de school en ik het zelfde tegen hem want ik meen het ook… en ik hoop dat hij t ook meent! mijn vriendinnen zeggen dat ze aan me kunnen zien dat ik super verliefd met en dat ook bij hem. op school zaten wij in de zelde computer afdeling en toen keek ik zijn kant op en hij precies toen ook mijn kant op en keken we allebij hee snel omlaag (zag mijn vriendin) ik dacht hij kijkt vast niet laat ik is even naar hem kijken dan ! hahahhhaha. en gisteren op de kermis vroeg doe nog of ik met hem in de botsautos wou en later zat die alleen en stapte ik gewoon bij hem in hahahah. en toen ging iedereen op ons af en deden zulke hartjes met hun handen, en ook gewoon jongens van 16 enzo, ik ben we aardig veel veranderd tussen die tijd want toen was ik nogal kinderlijk en nu helemaaaal niet meer! maar goed ik merk aan zijn gedrag dat die ook is veranderd. ik vind hem super leuk maar wat moet ik nu doen?! k weet niet of ik hem weer moet vertrouwen… ik moet hem natuurlijk ook een 2e kans gunnen… maar kan die daar wel mee omgaan?

Als jij denkt dat hij je echt leuk vindt, zou ik zeggen: ga ervoor.

het probleem is… ik denk wel dat hij mij leuk vind, maar als dat dus niet zo is heb ik me zwaar vergist in iemand en voel ik me weer kut, heb daar geen zin in

Als je nu al twijfelt, denk ik niet dat je hem 100% gaat vertrouwen en vertrouwen is wel heel erg belangrijk in een relatie.

Dat risico loop je altijd.