Moet ik hem vertellen dat ik nog niet over hem heen ben?

Hee,
Ik ben een meisje van 18 en het is nu 3 maanden geleden dat het uit is gegaan met m’n ex, hij twijfelde heel en deed er heel vaag over dus we hebben besloten om het te eindigen. Hij heeft nu inmiddels al ongeveer 2 maanden een vriendin (wat ik overigens wel echt snel vind) maar ik ben nog niet over hem heen. Het probleem is nu dat ik veel onbeantwoorde vragen heb en ik weet niet zo goed of ik met hem het erover moet hebben dat ik er nog steeds moeite mee heb en dat ik een verklaring wil, ik vind het moeilijk want we kunnen nu nog gewoon normaal en gezellig praten maar ik ben bang dat als ik zeg dat ik er niet 100% over heen ben dat ik hem afschrik en dat hij me niet meer wilt spreken (vooral aangezien hij een vriendin heeft). Ik heb deze 3 maanden gedaan alsof ik er niet veel moeite mee heb gehad omdat ik niet wil dat hij ziet dat het echt niet goed met me gaat en heb het er daarom ook niet echt met hem erover gehad maar heb ik het meer van me afgeschoven. Moet ik nu met hem praten of is het nu al te laat? Ik hoor heel graag jullie meningen want ik heb echt geen idee of ik mezelf verschud zet door met hem te gaan praten :confused:\

Ik heb hier geen ervaring mee, dus ik weet niet of je veel aan mijn mening zult hebben…
Maar ik vind het jammer voor je dat je nog met vragen zit, dus ik vind wel dat je hem nog steeds om antwoorden kan vragen en hem daarover aanspreken.
Ik zou hem wel niet rechtuit zeggen dat je nog niet over hem heen bent. Zoals je zelf al zei, zou dit hem kunnen afschrikken en aangezien hij een nieuwe vriendin heeft, is het redelijk gevaarlijk om zulke opbiechtingen te doen.

Zou ik niet doen. Move on :wink:

Ik vind dat je te laat bent, als je onbeantwoorde vragen had, had je die ook kunnen stellen nadat het net uit was… Als je dat nu nog gaat vragen vind ik dat een beetje vreemd. En ik zou ook zeker niet zeggen dat je nog gevoelens hebt aangezien hij een vriendin heeft. Misschien is het zelfs beter voor jou om door te gaan met je leven door het contact met hem te verminderen