Moet ik hem vertellen dat ik hem leuk vind of niet?

Hey guys,

Ik vind al een tijdje een jongen uit mn klas ontzettend leuk, alleen is ie nogal van de mixed signals ens. En deze week had ik me bedacht om hem gewoon te vergeten en hem te laten. Ik wou me gaan richten op mn vriendinnen en mn school. En de dag daarna, begon ie ineens heel veel te praten en te staren naar me etc… EN NU WEET IK HET NIET MEER,

Ik wil gewoon duidelijkheid… vind je me leuk of niet weetjewel…

Maar… omdat ie bij me in de klas zit, ben ik bang dat het awkward wordt of dat ie het aan anderen gaat vertellen al zou ie me niet leuk vinden.

Ik ben ook niet echt de zekerste persoon op aarde, dus dat werkt ook niet mee :frowning_face:

HELP

Vraag hem op date?

Ik zit in precies de zelfde positie nu! Ik ben er achter gekomen dat hij een ander meisje leuk vond. Dat was zo… Nu opeens gaat het rond dat hij niet verliefd op dat meisje en hij zit de hele tijd naar me te staren. En we praten gezellig met elkaar enzow en ik vind hem echt zo leuk! En ik weet dus ook echt niet wat ik moet. Maar misschien als je de moed er voor hebt (ik ben ook bang dat als ik het vertel het “akward” word) het hem vertellen en/of vragen om een keertje gezellig iets te gaan drinken of naar de film en dan als je denkt dat het wel goed gaat het hem vertellen…