moet ik hem smsen?

oke, hier kom ik weer met m’n probleem.

op carnaval 2011 had ik een leuke jongen ontmoet en met hem gedanst & gezoend. De jongen wist mijn naam niet, maar mijn nummer wel, dus hij smste die avond nog en ik vond hem wel een leuke jongen, we hadden een beetje met elkaar gesmst, maar we verloren elkaar uit het zicht zeg maar…
dus, een maandje later smste een vriendin van mij die jongen met mijn mobiel, die ze toen af had gepakt. We raakten weer aan de praat en hadden een soort van ‘Date’. dat was heel gezellig enzo, maar later, ja je raad het al, verloren we elkaar weer uit het oog.
ik denk dat dit 4 maanden geleden is ofzo, en laatst kwam ik hem tegen op een feest. We hebben gepraat en het was gezellig. Hij had mij toen hij op dat feest was gesmst ‘Waar ben je? :$’ maar ik met mijn domme hoofd zag dit pas een dag later dus ik smste hem en we raakten weer aan de praat. Hij zei dingen als ‘Ik vond het echt leuk om je weer te zien.’+ ‘Ik kom jou echt alleen tegen op feesten, ik verheug me al op het volgende feest :$’ + ‘jammer dat ik je maar één keer had gezien ik had je wel op de dansvloer tegen willen komen. :$’ Van die laatste denk ik dat hij daarmee bedoelt; ik had wel met je willen dansen/zoenen.
In mijn hoofd loopt alles nu door elkaar, en ik weet echt niet wat ik er mee moet, hebben jullie advies?

Hij gaat veel met meisjes om en ik ben bang dat hij m’n hart breekt of dat ik jaloers wordt.
Hij wist nog wel precies allees wat ik had gezegd, m’n leeftijd enzo, is dit een goed teken of heel normaal?
Ik wil hem graag smsen maar ik weet niet of dat ‘stalkerig’ overkomt, en ik zou niet weten wat ik dan moet smsen. ( Wachten tot hij op msn is heeft geen zin, want daar is hij nooit,)

ooh bah al die :$. Echt verschrikkelijk vind ik dat…
maar ik zou hem gewoon smsen en vragen of hij iets wilt doen ( als jij dat tenminste ook wil ), want als hij dingen zegt als dat hij zich op het volgende feest verheugd enzo komt dat niet stalkerig over hoor!

hoe was die date? want als jullie elkaar leuk vinden wrom was er dan geen tweede date? ik zou gewoon een luchtig smsje sturen :slightly_smiling_face: over niks zeg maar…als je dan vaker sms contact hebt begin je eventueel over een 2de date?

ja maar, ik heb hem 2 dagen geleden voor het laatst gesproken en ik zou niet weten wat ik dan allemaal aan hem moet vragen, het meeste gaat namelijk over whatsapp.

Hmm, ik vind het in elk geval schattig dat jullie elkaar altijd terug tegen lijken te komen. Het lijkt wel een teken! ( Maar dat kan ook aan mijn sentimentele bui liggen :'D ).
Dus hij heeft jou sindsdien niet meer gesms’t?
OF hij is onzeker en durft je niet sms’en, of hij doet gewoon geen moeite.
Misschien kan je hem nu even sms’en, & daarna kijken als hij verder initiatief neemt. : )

Inderdaad wat fatpack zegt, een beetje smsen en dan kijken of er een 2e date in zit. Ik denk persoonlijk dat het wel een goed teken is als hij alles nog van je weet! =]

Ja maar ik geloof heilig in de “2-dagen regel.” dus dan zou ik hem morgen pas kunnen whatsappen, en ik weet niet wat ik er dan in moet zetten.

Ghehe ik geloof heilig in de 5-seconden regel, maar eet lekkere dingen toch echt nog op als ze al 6 seconden op de vloer liggen :grinning:

Ik zou ook gewoon op zijn hyves-foto kunnen reageren? dan valt het niet al te veel op, toch? en dan kijken of hij iets van dankje ofzo zegt?

kan je niet gewoon vragen waar hij vaak uitgaat of naar welke feesten hij binnekort gaat, dus wanneer er eens kans is dat je hem weer tegen komt?
En idd als jij hem nu ( of morgen volgens de 2 dagen regel haha ) smst, wacht je af of hij verder het initiatief neemt

Dan zou ik toch voor het smsen gaan.

hij gaat altijd naar dezelfde tent als ik alleen hij gaat niet vaak, en ik 2x permaand. (vaker mag ik niet -,-)

nog 1 belangrijk detail: Hij fietst elke dag 2 keer langs mijn huis richting school, als ik hem nou “perongeluk” tegenkom? :grinning:

Nog beter!

ooh okee… Nouja als je reageert op zn hyves-foto is de kans groot dat hij er niet op reageert of alleen dankje en ja wat moet je dan, alsnog smsen! Ik zou gewoon smse(: wat hij nog gaat doen zijn laatste vakantie dagen/of het naar school gaan alweer bevalt. Of wanneer hij weer naar die tent gaat?

de vakantie is afgelopen, en hij gaat af en toe, ongepland. :stuck_out_tongue:

pff, ik kijk op zijn hyves, een meisje vroeg zijn msn, zei hij dat hij daar nooit op zit dus vraagt daarom haar nummer ( whatsapp ), krabbelt zij; wanneer kan je afspreken :frowning_face:

dan weet ik het ook niet meer;p

maar dan is het wss alleen hoi, hoi, en dan fiets hij door… als hij met vrienden is…

Stuur hem een sms, kort maar krachtig: ‘Zin om weer een keertje af te spreken?’ Of: ‘Wanneer zie ik jou weer eens?’ Dan kop je hem in en vraagt hij jou sowieso wel wat te doen of wanneer je naar een feest komt. Hij heeft interesse in jou, dat is overduidelijk. Of hij alleen interesse heeft in jou, of ook in anderen, dat is de vraag, maar daar kom je vanzelf wel achter. Een beetje durven hoor! Daar houden jongens wel van.