Moet ik hem overal van verwijderen?

Hoi,

Het is net 3 maanden uit met mijn ex. De ene keer gaat het heel goed met mij en de andere keer zit ik in een hoekje te huilen.

Even voorinformatie. Ik heb het dus 3 maanden geleden zelf uitgemaakt met mijn vriend. Ik en de mensen om mij heen merkte dat ik de meeste moeite deed. De liefde kwam makkelijk gezegd maar van een kant (van mij dus). Door die omstandigheden heb ik het dus uitgemaakt. Zelf heb ik gezegd dat ik graag vrienden zou willen blijven.

En nu komen we bij het Dillema. Ik zie op zijn sociale media allemaal nieuwe meiden, foto’s die hij heeft geliked enz. Ik word daar zelf niet echt happy van om het zo te zeggen.

Wat moet ik doen?

Waar jij je het fijnst bij voelt. Vind je het leuk om te zien wat hij allemaal meemaakt? Interesseert het je nog?

Als je er ongelukkig van wordt om hem te zien, is het beter om hem te verwijderen. Op Facebook kun je er ook voor kiezen om hem te ontvolgen, dan zie je geen foto’s of statussen, maar blijf je nog wel vrienden.

Ik zou hem niet verwijderen als je nog vrienden met hem wil blijven. Ik zou hem voor nu dan inderdaad ontvolgen zoals Pudu zegt, je kan hem dan nog altijd opnieuw volgen.