Moet ik hem opzoeken of is dat te opdringerig?

Ik heb niet echt een doel met dit verhaal, maar ik wil het gewoon even graag opschrijven en misschien zijn er nog mensen aanwezig die me nieuwe inzichten kunnen geven :wink:

Ik heb op vakantie een jongen leren kennen. Hij werkte in de bediening en ik ging iedere avond bij zijn restaurantje eten. Hij gaf me complimentjes, zei dat ie me erg mooi vond en van het een kwam het ander. Ik heb met hem gezoend en ben wat verder met 'm gegaan dan dat alleen…alles op een paar dagen tijd.
Hij was heel lief voor me, en ook nadat dat gebeurd was (dat verder gaan dus) bleef ie lief, dus het lijkt me niet dat ie me gebruikt heeft.

Toen ik wegging zei hij dat ie dat wel jammer vond, maar dat ik niet moest doen alsof ik hem nooit meer zag, zeg nooit nooit, hij zou me niet vergeten en miss kon ik volgend jaar wel weer op dezelfde plek op vakantie gaan.

Ik heb hem mijn mailadres gegeven, maar nog niks van hem gehoord…dat is nu twee dagen terug. Hij werkt wel telkens tot 10u 's avonds en ook steeds overdag met maar een uurtje pauze ofzo.

Toch ben ik steeds bang dat ie me niet gaat mailen, terwijl ik ergens wel denk dat ie dat ooit gaat doen…maar ik ben er zo onzeker over!
En hij heeft wel gezegd dat ie hoopt dat ik terugkom, volgend jaar tenminste, maar direct kent ie me geeneens meer!
En als hij me niet mailt…moet ik hem dan proberen te contacteren? Of is dat te opdringerig?

Help help! :slightly_smiling_face:

Dit wordt inderdaad niets. Het klinkt hard, maar hij heeft waarschijnlijk tientallen andere meisjes op vakantie zo ‘gebruikt’. Als hij je echt leuk vond, had ie allang iets van zich laten horen.

En lieve schat, een jaar is erg lang. Ga vooral niet op hem wachten, dat is waarschijnlijk zinloos.

Neenee, het gaat zeker niet werken, met ruim 2000km afstand…maar het lijkt me wel leuk om contact met hem te houden aangezien we wel lol hadden met z’n 2. Ik ben alleen bang dat ik 'n klein foutje heb gemaakt waardoor ik hem miss heb afgeschrikt van verder mailcontact ofzo

Wat heb je gedaan? heb je zijn contactgegevens?

Wat zou dat kleine foutje dan zijn, als ik vragen mag? Als ie je leuk vindt (ook gewoon als vrienden) zou hem dat toch niet echt moeten afschrikken?

Hahaha, nu ben ik benieuwd wat je gedaan hebt! :’)

Nee ik heb zijn contactgegevens niet, niet gevraagd ook… hij liet duidelijk meer merken dat ie mij zag zitten dan ik hem, hoewel ik wel de kriebels van 'm kreeg :wink:

Maar goed, nee, hij werkte daar, en vroeg mij dan naar binnen, om achterin dan wat te gaan zoenen enzo. Nu deed hij dat de laatste dag niet, terwijl ik toch nog wel graag even een goede afscheidszoen zag zitten. Hij vond het niet erg om me op een bomvol terras te kussen, en de andere mensen die er kwamen hadden vast door dat er “wat speelde”, maar goed.

Ik was een beetje aangeschoten en bedacht me het laatste half uur dat ik ook best zelf even wat initiatief kon tonen, voorgaand niet gedaan. Dus ik had hem al vast met blikken duidelijk gemaakt dat ik het wel zag zitten maar hij ging daar niet op in. Ik besloot dus maar in ons “gangetje” te gaan staan, zo kon ik hem zien en hij mij, maar andere mensen ons niet. Opeens zag ik hem gebaren en naar me toe komen. Hij legde me uit dat het niet kon, dat zijn baas er was en dat ie niet wilde dat die baas ons zou “betrappen”, snapte ik wel, maar ik was toch een beetje teleurgesteld en dus stamelde ik maar iets van: “oke, uhm…maakt me niet uit?”, hij zuchtte en zei dat het hem wel iets kon schelen en gaf me toen wel nog een zoen. Hij leek dus niet echt boos en merkte ook wel dat ik een beetje aangeschoten was.

Daarna heeft ie me wel buiten nog kusjes gegeven, op m’n mond enzo, wat eigenlijk ook niet “hoort”, maar toch ben ik het een beetje bang dat ik het met die actie een beetje verpest heb :stuck_out_tongue:

Oh, ik denk dat dat wel mee valt! Hij heeft je toch een zoen gegeven en een kus daarna.

Nou ja, gewoon nog even afwachten dus. Misschien moet hij even een momentje tijd vinden of is hij (zou heel jammer zijn) je mailadres kwijtgeraakt.

Haha ik heb het hem 2x gegeven :wink: ik heb de 1e avond een kaartje achtergelaten met een berichtje er nog opgeschreven en toen kwam ie de dag daarna helemaal bedanken enzo, dat ie dat vet lief vond enzo… en toen de laatste dag (na het “incident”) wilde hij leuk doen door het even uit zn portemonnee te halen, maar hij vond het niet zo snel en ging helemaal stressen, van: wtf, ik heb het echt enz… toen heb ik hem n nieuw kaartje in z’n portemonnee gestopt :stuck_out_tongue:

Toen ik wegging heb ik nog gezegd van: je kan me mailen… en toen leek het alsof ie echt vastberaden was dat te doen, mja… :stuck_out_tongue: en nu zit ik heus nog wel met kriebels, maar hij zit daar en ik hier, dus ik hoop echt nergens op, maar gewoon contact houden zou nog altijd leuk zijn :slightly_smiling_face:

Je zegt dat hij veel werkt en dat het pas twee dagen geleden is toch, wacht het nog eventjes af en stuur hem volgende week iets als hij nog niets heeft laten horen.

Ik wil je geen valse hoop geven maar misschien heeftie het gewoon druk. En mailt ie je de komende week gewoon nog (:
Succes ermee.

Ja daar had ik ook al aan gedacht…en ergens lijkt ie me nog altijd het type dat geen computer heeft/ niet vaak achter een computer te vinden is aangezien hij ook nogal n oud wrak van een mobiel leek te hebben haha :stuck_out_tongue: maar gelukkig heeft ie mn telefoonnummer ook, en m’n adres :stuck_out_tongue: dus hij kan me nog altijd een brief sturen haha :wink:

Maar goed ik maakte me nogal zorgen om mijn niet al te slimme actie…

Hij zal wel mailen :wink:
maar verwacht niet dat dit 'n relatie wordt.
Welke nationaliteit heeft hij eigenlijk (beetje benieuwd)?

Ik heb geen zin om dit nu nog allemaal te gaan lezen.

Italiaans

Oei