moet ik hem nog een kans geven?

een tijdje geleden leerde ik een jongen kennen,
ikwas meteen verliefd, totdat hij me vertelde dat
ik zn type niet was. ik baalde best,
maar ik snapte het wel.
nouja ongeveer 2 maandan later,
kreeg ik weer contact met hem,
en weer werd ik verliefd. toen vertelde hij me,
dat hij me nooit leuk gevonden heeft in die tijd.
toen ben ik heel boos geworden,
en heb ik ong een maand geen contact met hem gehad,
maar laatst, liep ik met een vriendin te kloten,
en heb ik hem opgebeld, om te vragen waarom hij erover gelogen had,
toen heeft hij ook iets van 5x sorry gezegt in een gesprek van een half uur. afgelope vrijdag heb ik met hem afgesproken,
dat was echt geweldig, en we hebben ook gezoent,
hij was gewoon zo lief,
maar ik weet niet of hij het nu wel meent,
ikbedoel als hij het niet meent,
sta ik nu heel erg voorschut,
maar ik wil hem echt heel graag nog een kans geven
zou ik dat doen?
xx

Hij zei dat je zijn type niet was, en vervolgens dat hij je nooit leuk heeft gevonden.

Wat is daar gelogen aan dan?

hieruit blijkt maar weer dat het een klootzak is. ik zou vragen of hij je nu wel leuk vind en zo niet dumpen dan maar

goede vraag.

inderdaad.

het is een beetje onduidelijk, dus ikgeef wel even uitleg,
dat hij zei dat ik zn type niet was, was toen we elkaar net leerde kennen, toen hebben we een maand of 2 geen contact gehad, toen kregen we weer contact, toen ging hij zeggen van ikvind je leuk dit dat, maar uiteindelijk bleek dat dus niet waar te zijn, maar dat geloof ik niet echt helemaal, maarja
xx

Ohhh oké, dan is hij gewoon niet te vetrouwen denk ik.

NEE

idd :ok_woman:

een echte klootzak

je zou hem een kans kunnen geven, maar dan heb je het risico wat je al zei dat hij je kan beledigen en dan loop jij weer met een kut gevoel rond.
Luister gwn naar je zelf, wil je écht alles voor hem geven? Vind je hem écht leuk? Is hij écht de moeite waard?
Als je daar allemaal met ja op kan antwoorden, waarom probeer je het dan niet nog een keer?
Spreek met hem af op een rustig plekje, een bankje in het park ofso. En verzamel dan gwn al je moed en vraag of hij het nu wel meent en dat je je anders een tweede keus voelt.
Succes :wink:

come on, ben je nou echt zo dom? Als ie dat zegt en niet eens moeite doet om in die contactloze periodes contact te zoeken, dan vindt ie je dus echt niet leuk. Snap je zelf toch ook wel? Hij vindt je wsl leuk voor één keer.

Kan zijn dat hij van gedacht veranderd is, maar ik zou het inderdaad gewoon aan hem vragen. Of hij het deze keer echt meent en niet gewoon een spelletje met je speelt!

Niet doen.

Hij gaat niet helemaal voor je.

He’s just not that into you.

ik zocht zelf ook geen contact, terwijl ik hem wel leuk vond, en op de post hierboven, op al die vragen kan ik met een ja beantwoorden
dus ik geef hem nog 1kans

Maar als hij in het begin als zei dat je zijn type niet was en hij had zelfs gelogen over zijn gevoelens, waarom zoen je dan met hem en waarom geef je hem dan nog een tweede kans? Al is hij dan nog zo leuk, ik denk niet dat zijn gevoelens ineens zijn verandert. En als hij je straks weer bedondert, dat hij zegt dat het niet waar was dat hij je leuk vond, komt het veel harder aan.