Moet ik hem laten gaan of niet?

Goed, ik heb voor een jaar een vriend gehad. Blijkbaar was mijn ex jaloers en wilde me in die tijd heel graag terug. echt heel erg graag. Toen het uitging met die vriend heeft hij ook tegen iedereen verteld dat hij me terug wilde en voor me ging vechten.

Uiteindelijk ben ik weer voor zijn charmes gevallen :cold_sweat:. Alleen we zijn nu alweer 4 maanden bezig. hij was natuurlijk super verliefd maar ik twijfelde veel. Dit kwam door mijn vrienden en vriendinnen die tegen een relatie tussen ons waren (nja ze maakte t duidelijk dat ze t niet leuk zouden vinden). Daardoor heb ik t 2x ‘beëindigd’ in die 4 maanden omdat ik vond dat ik teveel twijfelde. Maar na een week rust wist ik altijd wel weer dat ik heel veel van hem hield en hem op dit moment niet kwijt wilde.

Maar nu komt het: sinds 2 weken geleden twijfelt meneer. Ik begrijp het omdat ik het vaker beëindigd had in de tussentijd. Maar hij was smoorverliefd voor deze 2 weken en wilde me nooit meer kwijt en hij wilde voor 100% een relatie.Hij heeft ook super lang gewacht tot ik weer single was. En nu ineens dit. We hadden na 2 weken afgesproken om te ‘praten’. en hij zei dat het gewoon kwam omdat we elkaar 2 weken niet hadden gezien en zegt nu dat hij weer verliefd is. maar hij weet niet of we zelfs nog ooit een relatie gaan krijgen. En hij praat super droog op app. Ik weet dat ik van hem hou maar ik weet niet of t juist beter is als ik hem laat gaan… adviesss!!!

Ik zou het laten gaan. Anders ben je maar de hele tijd met hem bezig en als hij zo droog doet en twijfelt over een relatie zou ik er niet al te veel tijd en moeite meer in stoppen! X