Moet ik hem is de waarheid vertellen?

[i]Hoi,

Na 3 maanden weer vrijgezel te zijn doordat mijn ex het heeft uitgemaakt na anderhalfjaar relatie, heb ik niets meer van hem gehoord. Een paar weken geleden een briefje met mijn ketting eraan, waarin stond dat hij me succes wenste met mijn examen.

Nu, tot mijn hele grote ergenis, gaat hij mij ineens krabbelen op hyves. Echt zo van; nu moet je dit berichtje ook verwijderen? Hahaha. Omdat k normaal berichten verwijder van hyves. Ik voel me écht zo opgefokt nou, en vooral nu hij het me flikt tijdens mijn examen. Dat moet ik nu dus echt niet hebben. Maar bij mij is hij nu aan het verkeerde adres, want dat berichtje laat ik gewoon staan.

Na mijn examens, wil ik hem is eindelijk de waarheid vertellen over hoe ik me voel. Ik was hem net aan het vergeten, zorgt hij dervoor dat ik hem niet vergeet.

Ik ben echt woest op hem. Echt diep van binnen. Maar toch houd ik een zwak aan hem over. Hij heeft de ballen er niet voor om bij mij aan de deur te komen en dat te zeggen, doettie gewoon via hyves. Zo ben ik gelukkig niet, want ik ben gewoon in staat naar hem toe te gaan, face to face.

Maar, wat vinden jullie? Moet ik hem is drastisch de waarheid vertellen, waarom hij zo kut doet ineens… Wat zouden jullie doen in mijn geval?

Bedankt alvast.[/i]

Ik zou hem negeren

je moet hem gewoon de waarheid vertelen. drastisch is beetje overdreven. praat gewoon.

Dat is een hele slechte timing van hem idd! Wat vervelend.
Ik zou hem idd ook de waarheid vertellen, dat je hem bijna vergeten was en dat hij nu ineens zo gaat doen, ook nog tijdens je examens! En dat je het daar niet makkelijk mee hebt.
Veel succes meid!

[i]Meid, het is idd echt geen goede timing van hem … maar hoe dan ook, je moet je er nu niks van aantrekken want je moet je examens goed maken natuurlijk :slightly_smiling_face: ! ,
verder zou ik erna wel met hem praten, want als je hem terug ZOU willen en hij jou ook komt het misschien allemaal wel goed!,
en al wil je hem niet terug, praten kan altijd!, en een zwak voor je ex zal je altijd houden.
Ik ben nu na een halfjaar verder wel half terug bij mijn ex, we hebben wel iets maar het is niet officieel zeg maar, na dat halve jaar dat hij terug kwam, werd me duidelijk dat wat ik met hem had echt voor altijd voelde , en dat na en voor hem nooit meer heb gehad. Ik zou goed nadenken over wat je wilt. en gewoon met hem praten dat lucht op !

Heel veel succes, en natuurlijk ook met je examens :slightly_smiling_face:
X lieefs[/i]

Ja, ik moet toch sowieso wat terugbrengen naar hem. Zijn examenbundels van toen hij in zijn examenjaar zat… Woudtie graag terug. Heb een goede vriend gevraagd mee te gaan. Want stiekem, ben ik zo bang dat ik in huilen uitbarst, maar ben er achter dat tranen om hem niets waard is. Helemaal niets. Hij heeft mij als een blok laten vallen. Ik moet echt rustig blijven nu, anders gaat economie mis… Daarna heb ik tijd om even uit te gooien.

Het is raar dat ondanks jullie helemaal geen contact hebben, hij opeens toch weer interesse heeft… Heel vaak kan dit ook uit jaloezie voortkomen, misschien heeft hij iets gehoord/gezien waardoor hij zichzelf weer in the picture wou zetten bij jou. Als jullie nou een vriendschappelijk een leuk contact zouden hebben, zou het meer voor de hand liggen dat hij weer geïnteresseerd zou zijn en het lijkt me dan ook oprechter… Ik zal als ik jou was lekker aan mezelf denken en helemaal op mezelf concentreren en op je examens natuurlijk :slightly_smiling_face: ! Je moet ook maar zo denken, een jongen moet moeite voor je doen, wil hij jou verdienen :wink:

[i]Helaas niet zo slim van een vriendin van me om er vol tegen in te gaan.

Maarja, interesse heeft hij niet meer, hij had na 4 dagen al een ander >_<’
Ik vind het overigens wel laf en achterbaks van hem. Zal hem is laten zien wie hier tenminste het lef heeft om het in t gezicht te zeggen.[/i]

Kijk niet meer op hyves tot je examens voorbij zijn.

gewoon negeren

ik zou hem de waarheid vertellen!
negeren kan ook wel, maar dan heb je kans dat hij door blijft gaan!
x.

de waarheid vertellen!

maar ik snap het nog niet echt, dat berichtje van: nu moet je dit ook verwijderen? :$:$
wat wilde hij daar dan mee bereiken?