moet ik hem iets sturen?

ik weet niet of ik mijn ex een berichtje zal sturen nadat ik hem net op straat zag, maar hij zag mij denk ik niet hij zat namelijk in zijn auto en ik liep langs.
ik heb al een paar weken niet meer met hem gepraat omdat hij een nieuwe vriendin heeft.
maar toch wil ik nog graag even met hem praten ookal heeft hij me heel kut behandeld
( ik weet niet zeker of hij wel wat terug zal sturen maar toch denk ik dat ik wel wat moet sturen…)

ik ben 17 jaar

Niet doen

Ik snap niet helemaal waarom je contact zou willen als hij je niet goed behandelt heeft? Niet lullig bedoelt hoor

omdat ik echt heel erg van hem hield en hem toch wel best erg mis haha

geloof me, niet doen.
heb hetzelfde gehad en nadat ik een berichtje stuurde herbeleefde ik heel de break-up weer opnieuw
niet leuk.

Dan zou ik het niet doen, afstand houden is dan het beste :slightly_smiling_face:

Niet doen, je schiet er niks mee op. Hij kan 3 dingen doen, en van alle drie word je niet gelukkig.

1. Hij reageert niet → je baalt/bent verdrietig.
  2. Hij reageert aardig → je gaat hem alleen maar meer missen, maar hij heeft een vriendin dus je krijgt hem niet terug en je gaat daar ook weer van balen.
  3. Hij reageert lullig → je baalt/bent verdrietig.

Maar hij heeft een vriendin dus ik denk niet dat het hem iets boeit dat jij hem mist. Ik zou hem niet sms’en als ik jou was.

aaah ik twijfel terwijl ik eigenlijk weet dat ik het niet moet doen. :hammer:

Gewoon niet doen

Niet doen!

Als hij geen nieuwe vriendin had en jullie vaker contact hadden, had het wel gekund denk ik. Maar in deze situatie zou ik het niet doen.

Nee niet doen. heeft hij waarschijnlijk geen behoefte gaan, en je maakt je door nieuwe berichtjes van hem misschien beetje gek, aangezien je nog niet over hem heen bent. Beter geen contact zoeken.

Dit topic samengevat:

Vraag:
Moet ik hem iets sturen?
Antwoord:
Nee,
Niet doen,
Hier ga je van balen,
Gewoon niet doen,
NIET DOEN DUS!

Stop met twijfelen!
Als je nu toch nog twijfelt, kies dan zelf, maar dan had je ook niet een topic hoeven openen.
[s]Sorry als het hard overkomt ik zeg alleen maar de waarheid

[/s]

Gewoon niet doen. Hij heeft een vriendin en hij gaat heus niks met jouw gevoelens doen. Vergeet hem gewoon zo snel mogelijk… Die jongen had toch gelogen tegen je over seks met een meisje terwijl jullie bezig waren?

Nee, niet doen meis!

Niet ineens contact gaan zoeken omdat je hem gezien hebt, niet doen dus.

ik zou het niet doen